Varning för iller
Finns det någon skylt man kan köpa där det står typ så? :) Som man kan sätta på dörren till lägenheten typ?
Annars, finns det någon som vill dela med sig av någon schysst "gäsp-bild" som jag kan få skriva ut och sätta på dörren? :) Tänkte att den måste se farlig ut ;)
Åh tack! :D Den i mitten blir det nog tror jag..
De flesta djuraffärer har plastskyltar med olika varningstexter med plats att fästa egen bild på om inte annat Ofta för hundar men ibland artneutrala med :)
Paulina
Tack för alla bilder! :D Hoppas det är okej att jag använder någon av dessa nu? :)
Svårt att välja bara :( :P
"Här vaktar jag" skulle vara bra ju! :D
#5 Herregud! Den dära Camaro såg ju inte alls trevlig ut!
Ser ut som en totalt livsfarlig grizzly 
#10 Haha, nu blir han stolt! Han är egentligen den mesigaste illern jag mött och han har inte ens försökt naffsa ens vid bus under de 9 månader jag haft honom ;)
Paulina
#11 Haha, oki =D Nej jag fick nästan rysningar av bilden =D Inte ngn jag skulle vilja möta i en mörk gränd en sen kväll =D Haha !
#13 Vart hittar man den där najsiga skylten?? =)
#13 Jag fattar nu! =D
Nu orkar jag inte leta upp fler. Den intresserade kan söka vidare via Google på "ferret sign" eller "ferret signs". Det finns säkert andra bra ord att använda för att hitta ännu fler.

Kolla bara upp INNAN du sätter en illerskylt på din dörr att ditt bostadsbolag/hyresvärd verkligen på papperet tillåter iller i bostaden. Vet ett par tillfällen då folk skaffat iller och sedan fått reda på att det ej är tillåtet att ha för hyresvärden.
Medarbetare på sajten irishcob
#23 Tur man är sin egen fastighetsägare 
bilden är hittad på google..
http://i251.photobucket.com/albums/gg297/slappylicious/ferret.jpg
Klockren..
#25 Öhh, förstod inte humorn i kommentaren
dock var bilden du länkade till kul 
#26 Det är ett klipp ur en reklam så texten blir ju tagen ur sitt sammanhang.
Paulina