Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 881 ggr
Kenokungen
0

Illerpojk omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har värlens sötaste lilla silvertomte vid namn Turbo-Damp född 8/5-10 som nu behöver omplacering.

Han behöver komma till en illervan person eftersom han kan vara lite bitig och inte är helt rumsren än, men han gör framsteg hela tiden! Välldigt social, hoppar runt och pratar hela tiden, och han älskar att bada =) är halv barfad med Royal Canin kitten torrfoder som basfoder.

Jag vill inte heller att han ska skjutsas fram och tillbaka då det inte är schysst mot han (det är inte hans fel att han blev född) så det är VÄLDIGT viktigt för mig att den som ringer och är intresserad vet vad en iller är och vad det är dem ger sig in på. Så vi vill vara med på ett hörn och ha koll på att allt går bra med han och så.

Han får med sig sin sele, klosax, klätterträd, 4 st lådor och matskålar och ev hans transportbur.

Försäkrad i Agria.

FIN STAM-KAN EV FUNGERA I AVEL

RING Ida: 0705-438645 (Vi bor i Borås)

Gottfridsson
0

Kan du inte ge honom en chans? Han är bara valp ännu och det tar tid att uppfostra och lådträna dom.

Christine9
0

Han är på dagen lika gammal som min Måns. Min är också rätt så bitig fortfarande och VÄLDIGT kass på lådan.. men sånt tar ju sin tid.

Tzatu
0

#1 Skälet till omplaceringen framgår inte i annonsen, så det behöver nödvändigtvis inte vara bajsandet och bitandet som är orsaken.

Loveferrets
0

Hoppas han finner ett hem där han för alltid kan stanna.

Gottfridsson
0

#3 okey, jag utgick från vad som stod i #0

Sara
0

Tråden låses på begäran av skaparen.

Sara

Inlägget är låst för nya kommentarer