Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 1241 ggr
knasluvan
0

illrar som pratar ?

våran lancelott pratar nästan hela tiden och det är en sagolikt massa kuttrande poppande ljud .jätte söta .!.

han prataar för sig själv nästan hela tiden ….

är det vanligt?

våra andra två poppar och kuttrar en hel del med men bara när de e på lek el kiv men lance han pratar i ett ………vi tycer de e underbart.

har ni ratande illrar?

Aviendha
0

Naaw så sött!! Har nog ingen som pratar på det sättet men Camaro kan muttra en hel del för sig själv om han är smågrinig och Phoenix låter i massor och länge när han är riktigt glad.

[Sephrenia]
0

Vi hade en iller som pratade nästan helatiden men hon försvann och de andra illrarna har börjat tala mindre och mindre tycker jag.

knasluvan
0

#2..: vad tråkigt, när försvann hon?

vi får hoppas att de andra   börja känna för att språka lite mera =)

Loveferrets
0

Vanessa brukar poppa när man leker med henne och när jag gör popljud brukar Josefine härma efter oxå men annars säger dom inte mycket he he

UlrikaD
0

Valpar pratar ju mycket mer än vuxna illrar. Gwen går ju runt och snattrar för jämnan här hemma tycker jag. Hon har långa konversationer med katterna emellanåt och de lägger huvudet på sned och lyssnar på henne intensivt.Skrattande

Zandra---83
0

Birdie kan prata en del, mest vid lek med katterna. Men hon kan också gå och muttra för sej själv om vi är ute på promenad och jag envisas med att hon ska på på en vis sida om vägen (inte den sidan som är mitt ute i vägen) och det slutar med att hon blir sur och går baom mej och muttrar (men det är inte ofta vi är "osams" om vägsidan så det händer sällan jag får höra detta muttrande från henne).

emoflickan
0

Willa snackar konstant, hon går o pratar för sig själv hela tiden, och pratar när hon busar, o pratar med mig, o med katten, och med allt :) Men jag instämmer med Ulrika, valpar brukar snacka mer, det har tidigare valpar oxo gjort men tyvärr har det blivit mindre ju äldre dom blivit. Hoppas dock Willas snack håller i sig läänge, världens mysigaste ljud! :)

[Sephrenia]
0

#3 oktober 2008..

Intressant så våra damer kanske börjar bli tråkigt tysta tanter ^^