Pussgurkor...

Åh, vad sött! :D

Kan jag läsa mej till en viss avensjuka över att hon får fler pussar än vad du får? ;P
Lite då 
Men Imie har i.a.f slutat nypa mig läppen så lite pussar kan jag få av henne numera.

:D Misstänkte att det var där skon klämde. ;)
Men lugn jag tror du kommer fler med tiden. Jag satt ju en tid i samma båt som du men då med Birdie, Zandra fick pussarna av henne, medans jag fick nypen. Men nu kan jag få en hel del pussar utan problem + ett och annat nyp, men men. Vissa fall vad gör det. Jag får ju i alla fall fler pussar än nyp nu (om jag inte ligger i soffan med en filt eller så över mej förstås för då är det ju helt skört. ;P)
haha så sött,
#0 hon är fantastisk med djur, men du kommer att få fler pussar du också 

Mysigt!
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
Det är samma här hemma. Min pojkvän får pussar av Totte hela tiden, men jag har bara fått en enda :( Man blir ju rätt så avundsjuk. Hihi
Åh här hemma också! När jag och Sambo kommer hem så är Nala i hans famn och pussar honom på 3 sekunder. Jag duger när han inte är hemma :P

Det är därför man har många=p Bels skulle nog inte komma på tanken att gosa med mig, där är det husse för hela slanten. Alinda däremot fastnar oftare i mattes knä. Ja och så Valle som skulle gosa och pussa på vem som helst, han som står och hoppar nedanför fötterna och vill bli buren och klappad på, ja och Meja som inte gosar alls så länge du inte är iller.
Ååh när dom står nere vid fötterna och "kramar" tag i benen och kollar på en "lyft upp mig!" :D
Eller när man sträcker ner handen och dom kramar handleden för att bli upplyfta :)
Iller har verkligen fallt mig i smaken. Inget djur jag kommer kunna vara utan!

Naaw så sött:)