Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 226 ggr
-eM-
0

Syskonskaran

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har ni då Malolo, Tjejen & Wilma. Kullsyskon och väldigt lika.

Hoppas att det var ok Veronica att jag snodde din bild. La ju namnet på den. Du får härja till annars. Var bara tvungen att göra en jämförelse. Och har ju inga egna bilder på Tjejen.

UlrikaG
0

otroligt lika de är :)

min sunniva skulle platsa där ;)

fast hon är ju inte släkt med dem :)

Sarah
0

OOOOhhhh, fina grisar! Tjejens nos håller på att blekna… var helt mörkbrunnär jag köpte henne, nu har den ljusare fläckar.

-eM-
0

Så är det nog lite med Malolos också..

Sarah
0

Och, alla var monster som små… hornen doldes bara bakom öronen.

-eM-
0

Ja, eller så är örnonen felutvecklade horn ;)

-eM-
0

Såå fina är dom, bitiga eller ej.

KerstinL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kolla in den här då.. hade inte nosen varit rosa på Suzuki kunde man tro att det varit en av dom.. Flört.

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

-eM-
0

Hon har lite annorlunda mask också om du kikar. :) Men hon är väldigt lik i färgen.

Veronica
0

#0 Det gör ingenting att du lånade bilden =)

Amor vincit omnia

-eM-
0

Vad bra. Tack för lånet! Nu ser man ivf.

sarae
0

åh…vilka vackra systrar! *suckar*

KerstinL
0

På bilden är Suzuki bara 5 månader, nu har hon lite annorlunda mask.. Flört Har bara ingen bra ansiktsbild.. när Tjejen var här så gick det inte att se skillnad på dom om man inte tittade på nosen. Kent tog upp Tjejen (i tron att det var Suzuki..) och satt och klappade henne, rätt som det var fick han ett kärleksbett i armen.. När han skulle titta henne i ansiktet och säga fy så upptäckte han att det inte var Suzuki. Snacka om att han blev förvånad Skrattande… "det här är ju inte min iller".. Hehe

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Sarah
0

Efter monster kommer snälla illrar… Tjejen fick kommentaren "perfekt" om hennes temperament på Vinterildern

-eM-
0

Ja Malolo har fått nå liknande. Hehe, trots det stansade hon Nettan i läppen när dom var hit och hälsade på. Mammas lilla flicka :)

Nettan
0

nä så var det inte, hon bara smakade eftersom jag är så fruktansvärt god   ;-)

-eM-
0

Haha, okej Nettan vi säger väl så.. :)

Sarah
0
-eM-
0

Fick veta idag att Mamma hade fyllt på vatten någon dag då hon märkt att det var slut. (Märk väl min mamma har gått in till illrarna och brytt sig om dom, jag börjar nästan bli orolig över henne, hon har ju inte ens velat se dom förut.) Men ivf så hade otacksamma Malolo hängt sig fast i mammas finger när hon skulle ta skålen för att fylla på den. (Hon vet inte skillnad på Malolo och burton vem som heter vad så hon kom in och pekade ut förövaren idag). Men ändå kom hon fram och klappade Malolo fast jag hade henne i famnen. STÅLT ÖVER MAMMA!

[Falo]
0

Roligt att se dem intill varandra, de är riktigt lika. Tjejen och Malolo är som kopior av varandraSkrattande

Faxlin
0

#18: Visst är det skojigt när de gör något man inte förväntat sig. det visar på intresse för ditt intresse det. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sarah
0

Min käre mor tog upp Skitos i famnen och muttrade något om att det är lika bra att försöka då hon förmodligen inte får andra barnbarn.

Esko
0

#21 Så säger min mamma oxå, men hon kelar inte med illrarna eftersom hon är lite rädd för mysbjörnarna.