Rumsavdelare?
Halloj! Ska snart flytta ihop med tjejen och vi undrar om det finns något bra tips på hur man kan dela av ett rum? Vi har tänkt ha illrarna där under tiden som vi inte är hemma.

Om du inte vill ha illrarna fritt när du inte är hemma är det ju oftast lättare att stänga in dem i ett rum än dela av ett rum. Men det kanske inte finns nån möjlighet till det?
När jag hade avdelat så had jag avdelat med en valphage som jag hade tvärsöver. Lätt att vika ihop och flytta undan när den inte behövs.
Jag har ett tips, men det är lite tidskrävande innan man har tillräckligt många som en sorts vikvägg av kompostgaller, genomskinlig vaxduk på rulle som man spänner upp & nålar fast snyggt på varje kompostgaller panel med garn.
Visst detta är kanske inte det roligaste att pilla med då det är ganska enformigt hihi.. Men det är ganska smart & man kan bygga hur stor hage man vill som inte illrarna kan klättra över (förhoppningsvis) hehe.. Mina gör det inte i alla fall med grinden som jag gjort på detta sätt.
Jag köpte bara en spånskiva och satte vid dörrkarmen, Man kan ju köpa en som täcker hela rummet oxå och fästa det genom att borra minihål på vardera sida på skivan och sen fästa den genom att sätta upp krokar i var ende på väggen.