Prisuppgift
Undrar lite vad ni har betalat för att kolla upp eventuella binjuretumörer på era illrar? Hormonpanel och hela kitet.
Tänkte jämföra lite hur skillnaden ligger med Blå Stjärnan i Göteborg.
1790kr när jag gjorde hormonpanel på min Dollar då var det, polikklinkavgift 470, snabbnarkos gas 280, provtagnings avgift 120, hormonpanel tennese 820 o sen direktreglerings avgift på 100. När han opererades för det var det så mkt annat som togs bort så blev dyrare än väntat så kan inte ge nåt pris för o ta bort bara binjuren

#1 Var 1790 det du behövde betala själv efter försäkringen?
Har ingen koll på priser alls nuförtiden, tycker allting skiljer sig så oerhört beroende på var man gör det. Därför ville jag ha någonting att jämföra med.
Undrar om man kan få mängdrabatt för två?
det var det det kosta innan försäkringen jag betala enbart hmm 300 tror jag eller nåt sånt har kvitto jag kan kolla men stoppade nyss tillbaka pärmen

#3 Nämen oj, det vart ju väldans billigt tycker jag. Du behöver inte kolla, nöjer mig med billigt.
Är ju van att man måste sälja en njure varje gång man åker in, har så få sådana kvar nu efter sommaren måste jag erkänna.
#3: Gjorde du den på annalysen eller i strömsholm Hanna?
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag gjorde den hos Marianne på Mälarensmådjurs klinik, det är dit jag numera åker om det är annat än vaccinering
Ah då är jag med. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.