bilder..
man blir ju alldeles kär i dessa illerdjur.. =) men ska vänta ett tag me o köpa en till jag kan lite mer o e riktigt säker på att jag vill ha en.. men så länge kan ni väl visa massa bilder på era sötnosar som jag får hålla till godo med.. 
Oh, jag med! Fast det känns lite farligt samtidigt..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
har lite bilder i fotoalbumet, å sen finns det fler på http://palsklingarnas.blogg.se

haha, ja de är söta. Ni får komma och kramas med mina pälsar så får ni märka hur de är. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#5 han va himla läcker… ja eller d spelar nog ingen roll vad ni visar för några man blir ju så kär när man ser deras lilla nos.. =) ojoj alex detta bådar inte gott för oss hehe =)

Fy vad söta.. Hihi nej det gör det inte Malin.. Eller också blir det värst för Åsa när hon blir utan illrar efter vårat besök..
Mvh Alex
Värd för Ridsport

hmm, är ni inte snäll ska ni få träffa bara Nikita. ;-) Då ändrar ni er nog. Men är ni snälla ska ni få sitta med Crazy och bella i famnen .-)
Audiatur et altera pars
haha ja några illrar fattigare… =)
Men Åsa, jag kan allt ta Nikita också.. Det var ju tänkt så ända tills postgubbarna vägrade stämpla henne. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#17 så fin ljus färg hon har.. =)
alla är ju super fina! men funkar det bra att ha så många ihop?
Ja hon är en albino :) Ja det funkar utmärkt, hihi
Vad fina de är allihop. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
jaha ok.. ja dom e så söta.. fast skenet bedrar kanske, =P hehe..
näe i regel bedrar inte skenet…
nä det är väl som med alla djur/människor, alla funkar olika och är olika som individer.. =)
Jag satt här och tiitade på era vackra bilder, och jag fick mig en chock
! Bianca och Athlaz ser identiska ut. Det var nästan så jag trodde att det var min egna päls jag såg! 
Mvh Jenny

#31 Bianca är hans storasyster. Betty Boop är hans kullsyster :) För visst är han från kullen som föddes i augusti?

ohh, vad mysigt det såg ut Smeagol.
Audiatur et altera pars