Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 745 ggr
Farwessa
0

Iller som känner allt

Nu fick en dålig nyhet i det redan svåra tiden av mitt liv och började stort gråta.

Holly som inte kan sitta still speciellt på kvällen kom i min famn och låg bara still medans jag klappade henne automatiskt på ryggen. När hon såg tårarna började hon slicka upp dem som en hund i gulliga amerikanska barnfilmer.Jag satt så i ett tag och började sakta lugna mig ner.

Illrar borde få ett minnesmärke….

Sara
0

Du, de märker allt!

Så har den busigaste av mina gjort när jag gråtit oxå. Så himla mysigt.

Sara

Hayley
0

#0 inka, som är den busigaste av dem alla här och absolut inte kan sitta still eller vara trevlig gjorde detsamma häromdagen. dom känner nog mer än vad man tror =)

JossanH
0

När vi väntade på veterinären när Pegasus skulle få sin sista spruta så slickade han hela mitt ansikte..

Sajtvärd på Iller.ifokus

Farwessa
0

Så han kände att snart är det slut… :(

Sara
0

# 4 Eller iaf att Jossan var hemskt ledsen.

Sara

JossanH
0

eller gillade smaken av salta tårar.. I vilket fal som helst kändes det väldigt skönt att få den lilla "ompysslingen" vid just det tillfället..

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
0

Här hemma fick jag gå och stänga in mig när de var som värst. Jag klarade inte av alla illrar som tittade på mig storögt och försökte trösta mig, klättra på mig, vara i knät och slicka mig i hela ansiktet. Kändes så hemskt att jag inte kunde förklara varför jag var ledsen.

När jag kom ut igen från badrummet när jag lugnat ner mig så låg alla i puffen utanför och väntade på mig.

Nog vet de om när någonting är galet!