Alinda
Tja.. dom är fyra här hemma, det ser jag tydligt varje gång jag utfodrar eller rengör lådor men det är ju bara en iller på alla bilder jag tar. Hon är vitgrå och större delen av bilderna är det bara sudd… Nog med ledtrådar? Ni har gissat rätt, här kommer hon i egen hög iller:
Alinda!!

Vilken söt liten pälsbeklädd säl. :)

Jag är för övrigt mycket stolt över Skitfia.. Hon har alltid varit skrajsen när hon är ute, stora världen är väldans läskig. När i var på landet var hon fullständigt pabikslagen och okontaktbar när jag försökte få med henne på en liten promenad ute så väl hemma började vi träna. Utrustad med en tub vitaminpasta tog jag Alinda med ut till en rolig jordhög där hon kunde få gräva och satte mig ner så hon själv fick välja om hon ville vara i mitt knä eller gå ner. Muta med vitaminpasta med jämna mellanrum för att få kontakt.. och så har vi gjort några gånger. Igår var vi ute säkert en hel kvart när hon gick självmant utan att försöka klättra upp för mina ben eller bli panisk. Jag kunde få kontakt med henne hela tiden och hon verkade ta det helt ok, hon nosade och grävde och hade sig. Klart, helt avslappnad var hon väl inte men så mycket bättre än tidigare. Hoppas på att det håller i sig så man kan aktivera bort lite av energin hon har.
Charmtrollet :-) Vilka framsteg hon har gjort, duktig tjej 
Vilken underbar tjej och du ska se att det kommer gå superbra med promenaderna sen,,

Söt-rumpa.
Faster och lill-skit-kusin vinkar!!
Det där monstret känner man ju igen! Sov-förstöraren! ;)
Hälsningar Malin
Sötnöta! Oj, det är ju ändå stora framsteg från att trycka under en transport :P
Paulina
Men pluttan då! Ludde vinkar stolt till fina dottern! Men han e lite fundersam till varför en fågel bajsat henne mellan ögonen :P

#14 För att dom booor på balkongen dom dumma fåglarna=p