Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 1289 ggr
Betiz
0

Bra butik i Gävle

Hej

Undrar om det finns någon bra djuraffär i Gävle, där det finns bra saker till/för illrar. Då jag åker dit ganska ofta, så tänkte jag att om det finns så är det ju rätt passande.

tack på förhand.

elinn
0

jag rekommenderar Söders zoo. En utav killarna som jobbar där har själv iller och det är en butik jag gärna köper illersaker i.

Faxlin
0

Jag säger som Elin, Söders Zoo, där får man bra service och vill man ha tag på något speciellt hjälper de gärna till.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Betiz
0

aha okej, tack så mycket, ska jag gå till och titta på. Ska dit nästa vecka. tack så mycket igen =)

Svartasilverskon
0

har dom någon hemsida?

Bogey
0

Google är bra.

http://www.soderszoo.se/

Svartasilverskon
0

dom har väll inget med iller

Denna kommentar har tagits bort.
Ilandra
0

Jag personligen gillar inte alls söders zoo. De har ett trångt och högljutt djurrum, deras djur är ofta sjuka och personalen är för pågåigt försäljaraktiga och bryr sig inte om att djuren är sjuka om man själv är för okunnig för att se det.

Det är svårt det där med djuraffärer, alltid nått som man inte gillar med dem, och de som känns hyffsade har istället dåligt utbud eller liknande. Gävleborgs zoo tycker jag verkar ha fint till djuren, men finns väl inte så mycket illersaker där kanske.

I valbo finns Brynäs zoo, de har massor med prylar och ok djurhantering. Djurmagazinet i valbo har urkass djurhantering, råttorna har alltid ohyra, småfåglarna jättelånga klor och sitter på tok för många i en aldeles för liten bur, chinchillor utan något att göma sig i osv. Det finns även ett djurkompaniet i valbo, hyffsat utbud och väldigt få djur vilket är bra enligt mig. Finns även Jennys hund och katt, de har inga djur alls och mycket grejer, men mest foder och koppel mm.

Så det är väl lite pest eller kolera att välja djuraffär i Gävle.

edit: Såg att det var en väldigt gammal tråd, tänkte inte på det när jag rotade runt på forumet. Kanske är det någon som har ytta av det nån gång Obestämd