Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 1405 ggr
Filippa-e
0

Snart såååå...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…Är det dags att köra "hem" till Kiruna o hämta upp lilla iller-valpen på vägen Skrattande

Har letat upp lite gamla saker här hemma o så har jag köpt fler nya saker idag.. djuraffärer säger jag bara.. kommer in men aldrig ut ;-)

En liten bild på sakerna jag samlat ihop o lilla chihuahuan Bella som tycker att kudden är ju faktiskt hennes?? Förvånad Oskyldig

hmm.. ser att jag saknar parafin-oljan!! Vetegrodds olja har jag iaf o sele+koppel (som är vääääldigt viktigt ?) kommer snart i brevlådan sedan står även 2x2kg Vitalin i skafferiet! :)

Kan knappt hålla mig nu!!

JossanH
0

Grattis!
Hoppas du får en lika dampig liten iller som jag fått hem :P Han är verkligen hur busig och pigg som helst, men kan slockna som en dö sill när man minst anar det. En perfekt liten valpis :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

Loveferrets
0

Oh så roligt, grattis till er nya familjemedlem, hoppas det ska gå bra med chihuahuan Skrattande

Filippa-e
0

#1 Haha! Ja jag får väl det! Tillkom det en on/off knapp när du fick hem marcello? Skrattande

Men men.. då är det säkert en stark o kry valpis! Oskyldig

Jag kommer nog få "den lugnaste av de vilda", va nog Sky trodde Emma, ooooh, vill så gärna veta vilken snart!! Emma verkar så snäll o så nogrann om att man får rätt valp, känns bra :-)

Filippa-e
0

#2 Jaaa det är så roligt! o ska bli ÄNNU roligare! beträffande chihuahuan så kan hon gott dela med sig EN av TIO bäddar, o FEM av HUNDRA leksaker Flört Men visst.. blir nog liiite svårt o skilljas från något hno annars aldrig använder Obestämd

JossanH
0

jag har sett en ON knapp men hittar inte OFF knappen just nu :S

Sajtvärd på Iller.ifokus

Filippa-e
0

hahaha! OFF knappen kaaanske dyker upp… om några år eller så? Flört

LinaIsabell
0

Så kul. :) Då kanske vi kan träffas när vi båda är i Kiruna?

Filippa-e
0

#7 Jaa va roligt!! Skriv bara när du ska va i Kiruna så kan vi gå en sväng i skogen, Yume (hunden) får stanna hemma sålänge så illrarna kan busa ifred :-)

Din Ida är väl inte heller så gammal??

LinaIsabell
0

Nepp, hon är född i slutet av mars.:) Kommer troligvis att vara i Kiruna i september, men jag pm:ar när jag är där nästa gång. :)

JossanH
0

NU hittade jag Off-knappen.. Så lägligt att isbjörnen slocknade bredvid mig i soffan.. Elle…r… va f**… Kan man nypas i sidfläsket när man är avslagen? Måste kommit åt ON igen…

Sajtvärd på Iller.ifokus

Norrskenets
0

#0 Vilka mysiga saker tösen kommer få:)

#3 Det blir ju lilla Sky som får följa med dig hem, hon är lugnare än Sun:)

Filippa-e och JossanH Det är jag som glömt skicka med off-knappen och nu kan jag inte hitta dom.Förvånad Peppar, Sky, Sun och Noor är helt hyper här hemma nuTungan ute