Nya Hungryferrets.se
Nu blåser förändringarnas vindar på Hungry Ferrets. En helt ny hemsida med webshop har lanserats. Detta eftersom vårt sortiment nu är på tillväxt!
Nu har vi fått in ett nytt godis vid namn Let's Bite. Let's Bite består av 90-100% torkat kött. Mer information hittar du på hemsidan!
Dessutom är det ännu fler nya produkter på väg in i lager inom kort!
Så varmt välkommen till nya www.hungryferrets.se!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

vad kul! ska gå in och kika =)
Kul! Ser bra ut, men under frakt har du nog glömt ett ord eller så :P "..skulle bli för din beställning på länken nedan och.."
Paulina
#2 Tack de e fixat nu :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Kanon att det tas in foder som det inte är socker och sånt i. =) Nu när man får hem en liten Barf valp på lördag så blir det till att beställa lite.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sen tjugo minuter finns också lager i Stockholm, ska bara ordna klart med papper så ska ni kunna beställa och hämta ut här också=)
#4 kan skvallra om att Zeal formligen äääälskar det godiset! Men man får passa tassarna när man ger honom det då han blir väldigt ivrig ;)
#5: =) Är ju kanon med lager i Stockholm igen, det är ju efterfrågat.
Du fick ju med någon kartong ifrån mig idag. =)

tänkte precis fråga om godiset, men läste att det var omtyckt från några hörn =) så den är att rekommendera? =)
#8 här är det enormt uppskattat i alla fall, men ja det betyder såklart inte att alla illrar kommer att uppskatta det :D

#9 haha nej ,men ska prova och se =) hoppas det iaf :D
En sak sakans - vikten på Let's Bite godis.
#11 Ja de har ja glömt, detta ska åtgärdas!
En påse väger iaf 80gram.. så en sådan påse kan man ju skcika rätt billigt med postens vanliga brevporto :)
Tack för påpekandet
Jag skulle vilja hämta på Sthlms lager. Kan man komma dit direkt och handla eller måste man beställa>betala via nätet och hämta där?
#13: Om du ska köpa foder via stockholm så gör du en beställning på www.hungryferrets.se och sen betalar du via nätet och hämtar ut fodret när betalnings kan ses av hungryferrets.
En fråga Maria, fick ett mejl angående att jag kunde få nyhetsbrev från er, är det bara att godkänna på länken?
Måste bara komentera att kyckling/ank bitarna såg väldigt läckra ut.
#15: Jag klickade på länken och minns inte exakt vad det stod, men på ett ungefär så stod det att jag var tillagd att mottaga nyhetsbrev.
#13 Det fungerar precis som Madde säger i #14 du måste beställa via hemsidan och sen förbetala ditt foder innan det går att hämta ut på lagret.
#15 Jupps det stämmer bra, det räcker att klicka på länken för att aktivera nyhetsbrevet. :)
#16 / #17 Okej :)
Nu finns även Gimpets Multivitamin och Multivitamin extra i vårt sortiment :)
Du hittar dom på www.hungryferrets.se under rubriken kosttillskott.

#19 Verkligen kul med mer saker än bara mat! Jag vet ju att jag kommer att beställa både godisen och pastan vid något tillfälle, just nu kan jag inte säga när, men det kommer att blir vid något tillfälle! Det är verkligen toppen att det inte längre är bara mat! :D
#19 Maro står nu och hänvisar till en studie med tvivelaktig bakgrund som menar att den nya innedieten är en vitaminpastatub varannan dag.
Han menar att det vore bra för hans fortsatta psykiska välbefinnande och citerar George Bernard Shaw med "det finns ingen mer uppriktig kärlek än kärleken till mat" och menar därför att jag skulle ligga mer plus och dessutom visa att jag älskar honom på riktigt om jag lät honom annamma denna nya diet.
Illrar och logik säger jag bara

Paulina
Jag beställde av hungryferrets direkt då pastan och godisblandningen kom ut.
Hoppas dem ska gilla godiset så man kan köpa det istället för godis med en massa socker i.
#21 alltså… Avanti hänvisar till samma studie här hemma…. och stampar envist med tassen samtidigt som han muttrar : no pasta no love…
Frågan e om man kan prenumerera på vitaminpasta via Hungryferrets? Alltså att det dimper ner en tub i brevlådan med sisådär 2 dagars intervaller?
#23 Han med?! Jag skulle ha anat vart 'maro hade sin infokälla…
Paulina
Vill ha kyckling godiset, pastan… och det där godiset.. hmm återkommer när jag övertalat sambon om att bara illrarna får godis denna månad :D

Gud vad trevligt med en ett storre sortiment;
dels da det finns sa ut spritt over landet med manga av hamtnings orter;

Efter lite trugande äter tre av fyra Let's Bite med stor entusiasm. Jag är mer än nöjd, jättesmidigt godis när man ska ge sig på klickerträning, man klipper bara upp det med sax till pyttebitar så det tar slut på en tugga eller två och dom inte blir mätta och ointresserade av nästa bit.
Men det var lite knepigt att introducera godiset. Alla nekade på första försöket, undrar om det luktar suspekt? Men, när det väl kom in i munnen så var det ju jättegott tyckte alla utom Alinda..

super hittade både till mina illrar och till den kommande vovven! nu vet jag vart jag ska lägga lönen iaf ;) slänger in en beställning runt nästa månad så du vet maria ;);) super att du har gimpet också, vet att mååånga har letat efter den så nu vet jag vart jag ska hänvisa dem till :D

Mina illrar fick smaka av "blandpåsen" igår och de älskade varenda bit!
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
#29 Vad roligt att höra att det blev så poppis :)
Köpte en provpåse och det blev poppis här med. Vi har kört med Treateaters torkade kyckling och det har väl uppskattats sådär. Inget de stått och hoppat för även om de äter det.
Så det kommer att bli Let's Bite hädanefter. Det var bara tonfisken som Imie dissade först men som sen gick ner. Dock verkar den vara minst uppskattad.

Jaha, fick hem en provpåse idag med hopp om att Alinda kanske kunde äta någon av dom smakerna jag inte har hemma… nope, skulle inte tro det sa hon och rynkade på nosen. Däremot verkar alla sorter gå hem hos dom andea.

Så här äckligt tyckte Artax det var…
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
#33 Usch! Det är så äckligt att jag vägrar släppa taget och äter dem med plasten på så slipper jag kanske känna smaken 
Var ligger Stockholms lager? Har nyligen beställt lite Vitalin, ska betala under dagen.