Valpkull :)
Den 7 maj 2010.. klockan 02.00 på natten började Temari föda sina valpar.. vid klockan 05.00 var hon färdig… det blev 7 stycken pipiga pälsar :)
Fadern är Karma's Kotetsu, brun
Modern är Farmbuddy's Temari, pastell
Bägge föräldradjuren har fint temperament, Temari är väldigt viljestark.
Lite mer info kommer när jag har kollat närmare på valparna.
Vid intresse, maila carola.ottosson@gmail.com då jag inte är inne på iFokus så väldigt mycket.
MVH
Carola
Vi ser så klart fram mot bilder så småning om, när mor och valpar kommit till ro. 
#0 Grattis! Jag kommer över och tittar på underverken i eftermiddag :-)
#1 Det vill jag också…
Jag vill också se bilder! På både barn och föräldrar! Grattis till valparna :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Grattis!
Sara
Grattis
Gud vad söta!!!! Grattis!!!
Vad pälsiga de är för att bara vara knappa dygnet gamla. De flesta andra ser ju ut som små korvar medan dessa redan ser som videkissar.

Stort Grattis från alla oss!
Vad kul med två ninjaföräldrar ;) Ska ni döpa ungarna i samma tema? Nästan så man vill ha en bara för det…
'
Grattis grattis!

Grattis!:D
#4 Preliminärt 5 hanar och 2 honor? Könen kan man se helt klart från start:)
#8 Jo, de har rätt mycket päls för att vara ärlig :) de är inte ens 24 timmar gamla på kortet hehe… hade tur, Tem lät mig pyssla lite med dem :)
#10 Underbart att se någon som känner igen var namnen på föräldrarna kommer ifrån :) Och nej, valparna kommer inte att döpas efter detta tema. De kommer att döpas efter några av mina Guild kamrater från World of Warcraft ^^
#11 För det mesta så går det att se. Men det har hänt, när man har kollat valparna vid den här åldern, att man har misstagit sig. Det har hänt mig vid ett par tillfällen… och även hänt andra. Det är därför jag skriver preliminärt, tills jag vet alldeles säkert :)
Och slutligen… här är ett foto på de stolta föräldrarna ;P
/Carola
#12 Härligt det med, om jag hade köpt en hona hade jag döpt den efter min troll female Raween ;) OJ vad nördigt det blev! Namnen passade föräldrarna jättebra iaf tycker jag!

#12 Jaha okej:)
Och så var det åter dags för en ny bild :) valparna var 15 dagar gamla när kortet togs, och som det ser ut idag.. så är det 1 albino hane, 1 pastell tjej, 1 pastell kille, 1 brun tjej och 3 bruna killar
Namnen är också bestämda.. nästan :)
Killarna:
Davelis, Nikiforos, Nykline, Karilion och Maxum (el. Atalla)
Tjejerna:
Imie och Infusion (el. Ayzra)
/Carola
Nawww! grattis! Temari o Kotetsu är också fina! Gillar deras namn 
Finns du också på Gotland? Har du en Hemsida så man kan kolla lite mer på din uppfödning o illrar??
#15 Tjing på en pastell 

Grattis till valparna Carola.
*putt*
*putt*
*putt*
*putt*
putt putt 
Jag kommer över och gosar med valparna om någon timme :-)
Så… jobbet tar tid, djuren tar sin tid.. och sedan så ska man sova, äta… och försöka vara social.. och städa.. så det blir inte av att vara här inne så ofta.. *suck*
Hur som helst..
Det finns för tillfället några valpar lediga, så vid intresse maila mig :)
Valparna är:
Infusion - brun hona
Nykline - brun hane
Maxum - albino hane
Davelis - brun hane
Ska försöka få upp lite foton, men det dröjer tills jag har kommit hem och fått ordning på min dator igen :) och naturligtvis tagit lite nya foton hehe
/Carola