Grizzly och Lurvas
Tyvärr har jag en minnestråd till då…
Grizzly och Lurvas, mina två första illrar som kom till mig med bara någon månads mellanrum för fem år sedan.
Grizzly, min första valp och Lurvas som jag hittade ensam och övergiven i ett kök med bara en toa-låda som sällskap. Ägarna sa att han var livsfarlig och sålde honom dyrt.
De fick bara fem år i livet, innan sjukdomen blev dem övermäktig. Båda var fulla med tumörer, förstorade både det ena och det andra, samt fulla med vätska.
De har ätit tre prednisolon-tabletter per dag sedan november (Grizzly) och december (Lurvas) och det är väl ett under att de tutat på så länge som de gjort.
Har haft lång tid att förbereda mig för det här, men man är ju ändå aldrig riktigt redo. Borde kanske gjort det tidigare till och med men så kommer det ett sånt där busryck och man lurar sig själv en stund till.
Har bävat för den här dagen den senaste veckan sedan jag beställde tiden, men efter katastrofen med Nolita igår kändes dagen helt ogenomförbar.
Det är inte mänskligt att man ska behöva förlora tre älskade familjemedlemmer på ett dygn. Det borde vara för mycket för vem som helst.
Det hela gick snabbt och de var i min famn hela tiden, från sprutan till de somnade. Jag stortjöt så jag trodde jag skulle drunkna. Kunde inte sluta.
Grizzly och Lurvas kommer att bli begravda på Sarae:s familjs lantställe bredvid hennes älskade Stitch.
Stitch och Buffy var Grizzly och Lurvas första lekkamrater och jag hoppas att de hittar tillbaka till varandra igen.
Det är så otroligt tomt här hemma nu. Tre mindre. Och Grizzly och Lurvas har ju alltid varit här känns det som.
Hejdå mattes änglar, kommer att sakna er för evigt.
Beklagar! 
Sara

Beklagar verkligen.
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

Vila i frid Grizzly och Lurvas.
Många kramar och tassar till dig Ulrika.

Stor kram! Sov gott killar.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kram från oss!!
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

kram
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Jag beklagar :(
Starkt gjort av dig att ta dig igenom denna dagen. Det var för Lurvas och Grizzlys skull.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag beklagare verkligen sorgen över Grizzy och Lurvas. Jag vet att Benjamin tar hand om sin bror och även Grizzly och hjälper dem att hitta rätt. 
Usch vad det river upp minnen, snart ett år sen jag fick ta bort Benjamin.
Det är aldrig lätt att förlora någon man skulle göra allt för.
Många kramar från oss.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Det är så hemskt 
Rip Grizzly och Lurvas.
Många kramar till dig Ulrika.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Finaste killarna! Har känt er lika länge som jag har känt er matte så saknade här är stor! Men jag är glad att jag fick pussa och klappa er båda hej då, och snart får ni komma och ta hand om min Stitch på landet.

beklagar sorgen ;
vad skont och fint att dom far vara hos stitch pa landet;
Beklagar verkligen Ulrika, våra tankar är hos dig hela tiden numera!
Hälsningar Malin
Beklagar verkligen
Vi skickar fler kramar till dig
Beklagar, tur iallafall att dom har en human matte som lät dom gå när det var dags för dom. *kram*
Usch.. beklagar :(
sov gott killar
slår vad om att ni leker som attans där ni nu är friska och starka , med ett vakande öga över matte …….

Bklagar så Ulrika, kan inte ens föreställa mig hur det känns att förlora tre kära vänner på samma gång.
Tänker på dig!
Beklagar sorgen än en gång.. Massor med stärkande kramar till dig!
I think more things before breakfast than people think all day 

Det är så fruktansvärt hemskt att vara hemma för det saknas illrar. Helst vill jag bara gå min väg och sätta mig nån annanstans. Men jag vågar inte lämna Molly…
Är så rädd att någonting ska hända henne med.

vet känslan, trots att man har många illrar hemma så känns det i luften då någon saknas, har ju oxå förlorat 3 senaste året och vet precis hur tomt det blir :(
Beklagar sorgen
Men det har nog varit 5 underbara år för dig, Grizzly och Lurvas
Beklagar sorgen!
Det är alltid lika svårt att förlora sina djur, spelar ingen roll att man vet att det är dags. Försök glädja dig åt minnena av alla roliga stunder ni haft tillsammans.