Underbara män...
Jag sitter och snackar med en kille via msn och han kläcker ur sig att "Hmm.. Jag är nog rädd för illrar." Å då har jag inte ens sagt än att de antagligen kommer att bita honom…
Till saken hör att han tränar kampsport och inte är liten och tanig.
Vad är det med våra illrar som är så skräckinjagande för stora starka män?
Sara

#1 Word!!
Paulina
Hehe.. Ja men jag tvingar ju ingen att sova naken i illerummet. 
Sara
#3 Jasså? Jag trodde det var det bästa initieringsprovet när det kom till tilltänkta partners 
Paulina
Nej nej..
Bästa testet är att säga att mina andra 11 illrar är på utställning. Reser de sig och går då så är det inga bra killar. 
Sara
Jag tror det är risken att överraskas med ett bett och tjuta i falsett som får de stora starka pojkarna att backa undan ;P
_No way! Yes way!
Jahaja, då är väl jag, Vattunalle, Sniffit och nån till här på Iller undantagen som bekräftar regeln då. 

jag tror du flirtar med fel typ av killar :)
Händer ofta att killar är rädda för små djur. Kände en man som vägde mer än en centner och höll på med bodybulding. Var livrädd för möss. Kanske var han orolig för att lilla musen skulle förstöra hans muskler? Eller säkert som Saga85 säger inte vill visa att DE är rädda. I för sig " kände en man" min egen man ungefär lika stor och också rädd för allt smått. Så jag få ta hand om små spindlar och alla andra som kryper in i huset. Konstigt nog att idén att skaffa en iller kom från honom ;)
#0 Jag kan tipsa om vår illervakt här i Falun. Han är orädd för illrar och så vidt jag vet singel just nu. Han är visserligen lite yngre än dig (åtminstone enligt din presentation), men lammkött har väl aldrig skadat 
#9 Han kanske tänkte att illern skulle ta död på allt smått. ;)
Det måste jag ta reda på :D
# 8 Uppenbarligen. 
# 10 Hehe.. Nä, lammkött är ok. Grodyngel däremot.. 
Sara
#7 Och jag.
Som konstigt att dom flesta killar är rädda för något så litet.
Har en tjejkompis som är lite rädd för Kato men det är för att hon har blivit biten några gånger ganska kraftigt (den enda som han bitit kraftigt), men hon försökte då flera gånger innan hon gav upp.
#14 Ja, och du men jag kom inte på ditt nick just när jag skrev inlägget. Därav skrivningen "nån till…" :-) men det finns åtminstone ytterligare en kille här som jag inte heller kommer ihåg nicket på.
Hmmm, jag körde ju på överraskningsmomentet jag för att se att min nuvarande sambo var av rätta virket ;) Hade en liten efterfest där Kalle somnade på soffan (kände honom inte då) helt ovetande om att här bodde illrar. Han vaknade av att Dexter stod och rengjorde hans ansikte.
Snacka om chock! Och det skrämde inte iväg honom :P
Min pappa är väl annars ett bra exempel på man som är rädd för iller och det mest ironiska är att det är min minsta lilla Skit som han är livrädd för- inte dom andra. Skit och pappa funkar inte för fem öre och det tycker ju jag är lite extra kul ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

illrar kan ju inte vara skräkinjagande de är ju bara för underbara.
I min bekanskapskrets så är det ungeför 50/50 hur manliga/kvinliga personer tar illrarna jag har hemma. har några som inte vågar ta av sig skorna när de kommer och hälsar på sen att skor är mer interesanta än bara fötter spelar ingen roll "skorna på"="säkra fötter" enligt vissa.