Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1427 ggr
JossanH
0

en allätare!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har verkligen fått en allätare.. Marcello är inte kräsen precis! Alldeles nyss dök han från soffan till bordet rakt in i mina sojakorvar så han doppade hela nosen i ketchup och stark senap! Mmmmm tänke Marcello och såg mycket nöjd ut.

När vi hämtade Willow stannade vi på vägen och åt. Jag tappade ett stort salladsblad med liiiite, lite dressing på. Mmmmmm tänke Marcello och slukade hela salladsbladet i ett nafs.

De största kycklingbenen däremot, som inte äts upp, använder han som leksak och springer runt med i munnen och vill att jag ska försöka ta dom ifrån honom..

Knäppis.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

emoflickan
0

sötaste skitungen! absolut bästa när han slukade salladsbladet som om det hade varit en stor köttbit… ;)

Loveferrets
0

haha kräsen tro…

Saga85
0

Naw, veggoiller! En sån tur att det finns vegansk kattmat att välja på…

HannaM
0

Haha han och Alinda kanske kan äta ihop? Hon är tokig i pasta och gröna ärtor.

JossanH
0

Alltså Marcello vill verkligen ha precis allt man äter! Han stjäl godispapper (och kvitton också för den delen ;)) och skulle nog gärna äta allt vi stoppar i munnen om han bara fick.. Var nära att en nöt slank ned här om dagen men den fiskade jag upp innan han fick in den i munnen..

Kräsen skulle jag nog inte kalla honom för han är totalt galen i allt kött! Det bara det att han vill ha lite av hela kostcirkeln ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Banankaka320
0

Haha :D Själv försökte Maggie stjäla en ostboll (Ostbågar) igår men hon lyckades inte :)

UlrikaD
0

Lurvas här hemma kan gräva ur en hel salladsskål och glatt mumsa i sig salladsbladen och majsen.

Molly går över lik för havregrynsgröt….vad säger man liksom.

Banankaka320
0

Men ni som barfar, ger ni dem grönsaker ngn gång? Jag läste ngnstans att vilda illrar äter blåbär ibland? :o

Aviendha
0

Hahaha! Är han släkt med maro på något krokigt vänster? :P

JossanH
0

#8 Nej, nej illrar ska inte äta grönsaker och speciellt inte frukt och bär då de innehåller fruktos som kan bidra till insulinom!.. Har bara läst en människas inlägg om att blåbär var något vildillrar åt, men inte hört något som bekräftat detta, mer än att det bidrar till våra tamillrars sjukdomar…

#9 Man börjar ju undra. Han är lite manisk på sitt kött men inte alls som Maro som höll på att ta hela handen på mig när erbjöd kyckling första gången ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sara
0

# 8 Illrarna äter lite allt möjligt när de får tag i det så men det betyder ju inte att de ska äta det. Mina äter bröd, ost, smör, glass, pasta.. Det mesta utom kött..

Sara

Saga85
0

Många illrar mumsar gummi. Det betyder ju inte att det ska ingå i deras kostcirkel Oskyldig

Sara
0

# 12 Kan du vänligen meddela Norpan det?

Sara

Norrskenets
0

Visste att den här kullen inte var kräsen när det gälde olika kött sorter då dom fick allt möjligt men salladsblad och soja korvar:P

Mormors tokiga lilla isbjörn ;) *puss på nosen*

Aviendha
0

#10 Haha, det finns bara en kärlek och det är kärleken till maten hälsar han ;)

Primarosen
0

Hehe så glupsk.

#12 Mollie hittade en penna med ett litet suddi på, så såg jag att hon fick det i munnen fick panik och kollade men såg inget sen tittade jag på henne framifrån så hade den fastnat i vänstra tanden där uppe. Så drog ut den pussa henne och sen släppte ner henne på golvet och hon började poppa ordentligt( Precis som hon säger EN GÅNG TILL ) haha

Vivalafrance
0

16# appropå saker som fastnar i tänderna på dem! Tjejen här hemma älskar lösgodis, fick benda och trassla loss en seg sockerbit från chillas mun ;D dem är ju såpass stora att dem sätter sig i både övre och undre tänderna! Men det mest förvånande är att busfröna alltid ska på och testa det igen ! ;)

JossanH
0

#17 hehe, Dexter hittad en gång ett gammal winergummi på golvet. Hörde hur det smaksade under soffan och där satt han tuggade. han kunde inte få loss några bitar och morrhåren hade kladdad ihop till 2 stora klumpar av allt kladd ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus