Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1098 ggr
Zandra---83
0

Ytterligaren en blocket

Aviendha
0

Gnagare och kanin… *suck*

Länken fungerar inte som den ska, testar att lägga in den här

http://www.blocket.se/uppsala/Sot_iller_soker_nytt_hem_28517518.htm?ca=12&w=3

Zandra---83
0

Jag såg det i efterhand att den dessutom låg på gnagare och kanin. Vad säger men mer än som du redan sagt. *suck*

Jag är inte förvånad över att länken ej funkar då jag är hopplös på det, det är mer tur om jag lyckas än skicklighet. ;P

UlrikaD
0

Är lite fascinerad över hur folk formulerar sig ibland.

"Både bur och iller till bra pris ifall du är rätt person."

Betyder det att om du är fel person så får du fortfarande köpa illern fast till ordinarie pris?

Zandra---83
0

#3 Just den tanken fick jag också när jag läste annonsen första gången, fick till och med läsa den både två och tre gånger för att vara säker på att jag inte missat något ord i den meningen. Helt mållös på hur folk kan skriva.

Filippa-e
0

#3 Jag funderade över precis samma sak… :P

enbartmalin
0

Nu är ju detta inget man vet, men hela annonsen gör att jag ser en iller i en liten kaninbur förmför mig..?

Hälsningar Malin

duholm
0

Jag håller med #6. Om hon bara haft valpen runt 6 veckor och har köpt en ny bur så känns det som hon vill ha tillbaks pengarna och kräver hon bara 1500:- för buren (och tillbehör) så är den nog inte jätte stor…

"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

enbartmalin
0

Jag var så fräck att jag skickade ett sms: "Hej. Vad är det för kön på illern? Vad är det för bur? Är illern van vid att sitta i buren?"

Jag fick svaret: "Hej! Det är en hona. Lagom storlek på buren passar hela livet ut. Vi har haft buren öppen så hon fått springa fritt i lgh. Mvh mike"

Hälsningar Malin

duholm
0

Det var ju bra att det inte var en buriller ialla fall.

"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

Zandra---83
0

För det priset på buren skulle jag kunna tänka mej att det är en Jenny bur eller liknade, de brukar ligga på 1500- 2000 kr.