Iller och solbränna...
Går absolut inte ihop.
Åkte upp till en badsjö medans jag väntad på att Nolita skulle bli klar hos veterinären. Ville inte sitte hemma och oroa mig. Men i och med att de var sena så stannade jag gaaaanska mycket längre än vad jag borde. Med en härlig tomatröd färg som resultat.
Om man knappt vet hur en sol ser ut, annat än på tv så bör man kanske ta det lite lugnt…har jag hört.
Och mina stackars vader….aj. Sen hjälper det ju inte att speciellt Molly och Guinevere är klätterapor som tar vägen via benen för att klättra upp på axeln. Spelar liksom ingen roll om man inte har långbyxor på sig.
AJ!
Åh fy jag förstår ,har själv en sån hy… har nu solskydd 50(ja ni såg rätt) och är iallafall lite rosa,fast jag inte ens legat ner och solat mej utan bara gått ut med Max.
Hoppas det går över snart….
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Men skönt var det och bada eller vad säger du Ulrika? :) hoppas allt gick bra med nolita!

#1 Just nu ser jag ut som en mänslig dansk flagga. Ingen särskilt smickrande "look".
#2 Var helt underbart! Speciellt att få simma med Chilla.
Nolita mår bra men är jättetrött!

3# Förstår det har ju varit en lång dag för henne, hoppas hon piggnar lite till imorgon :) haha ja det blev några simturer för henne, hon tackar för att du stod och tog emot henne ;) stackarn här har krupit ihop på en kylklamp i hennes puff här hemma.
Kan säga att även iller och nygjora tatueringar inte heller går hand i hand.. Valpklor är bland det rivigaste som finns!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#5 Aj, det lät också ont. Jag har valp time-out. Har kastat alla andra illrar på Gwen nu ikväll. Mina ben måste få semester till imorgon. Enda sättet att få henne att sluta klättra just nu är att bära omkring på henne, men då får man ju inte mycket gjort heller
Samt att det är ju mycket roligare att klättra på insidan av byxben ändå.
#1 är det något konstigt med att använda solskydd 50? 

#1 jag andvänder solskydd 50. det enda som förhindrar att jag blir totalt uppbränd ;)
#8 mig med, tror inte det är så ovanligt 

Det roliga kom ju på natten när man inte kan ha täcke på sig för att det är så varmt. Man vaknar av att ett gäng illrar använder ens råa rygg som motorväg. Slutar med att man får linda in sig som en kåldolme i täcket och svettas ihjäl istället.
Solskydd har jag aldrig lyckats köpa.

Usch know the feeling! blir jämt en tomatröd sak, är inte gjort för denna sol. har den högsta faktor som går at hitta bränner mig ändå. och det är verkligen sååå underbart när sötisarna vill klättra upp på en.
#10 *fniss*
#7#8#9
Ja här hemma så verkar det vara ovanligt, då jag får en del underliga blickar….
Va skönt att veta att man inte är ensam om det…Tack..
#13 Jag tror dom som ej använder det inte riktigt har respekt för solen..
#14 Ja så kan det nog vara…tyvärr

#14 Jag har alltid varit lättbränd, typ tittat på solen och sen blivit knallröd så jag har varit duktig och använt solskyddsfaktor hög i alla år. Tills i år, eftersom alla vi hade var gamla så har jag helt enkelt inte smort in mig och trots att jag är ute (inte ligger och pressar) i solen så har jag ännu inte varit i närheten av att bränna mig, börjar misstänka att jag snarare blir friterad av dom feta krämerna än får något vettigt skydd.
#hmm ja så kan det ju vara ,det har jag inte ens tänkt på,va bra du sa det.Ska testa och se om det är samma med mej…tack..

#17 Fast var försiktig, det kan ju vara så att jag bara haft tur i år, vad vet jag.
#18 Tack ja jag ska vara försiktig.