Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 642 ggr
enbartmalin
0

Skåneträffen 18/7

Sammanfattning av Skåneträffen.

Var: Järavallen
Datum: 18 Juli
Kl: 12.00

Om du inte har bil/körkort kan du ta tåget till landskrona eller kävlinge.
Om du tar till Kävlinge PMa **Duholm
**Om du tar till landskrona PMa Enbartmalin(2 platser kvar i bilen)

Så här tar du dig till Järavallen med bil:

Från Malmö/Lund Via E6: Kör E6 mot helsingborg. Tag avfart 24 mot bjuv, i rondellen tar du 3:e avfarten mot häljarp, sväng vänster vid stoppet(Kustvägen), kör 1,8km ta vänster in på järavallens strövområde.

Från helsingborg/landskrona Via E6: Kör E6 mot Lund. Tag avfart 24 mot bjuv, i rondellen tar du 1:a avfarten mot häljarp, sväng vänster vid stoppet(Kustvägen), kör 1,8km ta vänster in på järavallens strövområde.

När man kört av motorvägen och kommit upp till rondellen är det även skyltat hela vägen, följ skyltar mot järavallen, vid sista vänster svängen står det skylt Järavallen strövområde

Är någon intresserad av att köpa Vitalin kan man kontakta Hungryferrets(I god tid) Så kan vitalin överlämnas på träffen.
http://www.hungryferrets.se/

Hoppas vi ses där!
Med vänliga hälsningar Enbartmalin och Duholm

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Putt

Hälsningar Malin

LiselottLindell
0

Jag kommer men utan illrar =0)

Filippa-e
0

Jag vill beställa! Men kan inte bestämma mig för 2kg eller 10kg vitalin….hmm.. nog bäst med 1 eller 2st 2kg vitalin.. har man bara en liten iller varar det vääl länge :)

enbartmalin
0

#3 Ska du beställa så gör det nu i tid så hungryferrets hinner fixa med din beställning!

Hälsningar Malin

Filippa-e
0

Har precis lagt beställningen nu (2x 2kg påsar)! Hoppas jag hann i tid!

PatrikF
0

Vad synd att jag missar träffen, ska på barnkalas :(

enbartmalin
0

#6 Vad tråkig :(
Men det kommer fler träffar, det var några som jätte görna ville ha en träff i Lund så dom komemr säkert ha en.
Jag kommer säkerligen starta en till om denna blir lyckad :)

Hälsningar Malin

duholm
0

Glöm inte nu!

"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

Ailurofil
0

Kommer förmodligen tillsammans med Muskot :)

Ailurofil
0

Var träffas alla? Vid parkeringen eller på gräsplätten vid grillplatsen?

duholm
0

Vi kan träffas på parkeringen tycker jag. Där är ju både gräs och skugga precis runt om så vi håller oss där tills folk har börjat dyka upp!

"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

Ailurofil
0

Låter bra.. Annars är det ju inte så långt mellan platserna =) Ska bara inte glömma vattenskålen (nu mera sovplats) .

Filippa-e
0

Ska bli roligt! Drar mig mot jobbet nu o är hemma 04:00 .. får inte glömma o ställa klockan Skrattande

enbartmalin
0

Glöm inte träffen idag! :)

Hoppas vi ses där! :)

Hälsningar Malin

Ailurofil
0

Är laddad!! Vilka illrar ska ni ta med er?

LiselottLindell
0

Trevligt o träffa alla.

Hoppas att ni hade en fortsatt trevligt träff. Skrattande