Gävle 25/2
Enligt undersökningen så vill/kan de flesta ha en träff 25 februari och därför har jag på egen hand beslutat att det blir träff då hehe =)
Var: I Gävle, plats ej bestämt. Meddelar så snart jag vet.
När: Klockan 13:00, oxå beslutat på egen hand men jag tycker ett är en bra tid för behöver inte folk som åker från andra orter åka supertidigt (om man inte bor allt för långt borta vill säga) och så hinner man äta lunch och så innan det drar igång.
Hoppas att få se så många som möjligt på träffen.
Mvh ElinN

#1 hehe, komisk bild. Vilket lag hejar ni på? Kan nån bli utröstad?

Vilken tur att ni tänkt komma Tommy och Sandra, jag hade nämnligen räknat starkt med er =)
Vad söta Vincent och Triss var på korten, hoppas ni kan ha dom tillsammans snart =)
Åhh synd då kan inte vi komma :(
Vi kommer. =)))
Ser vi fram emot. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag och någon päls kommer också =)
Amor vincit omnia

för låångt jue ;/
1# haha komisk bild :P

*Putt för alla som missat*

Ja, jag kommer med några pälsar också. Ska vi vara hemma hos er Elin? Eller här hemma?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det spelar ingen roll för mig Åsa, du får bestämma om du vill ha träff hos dig eller inte!!!
Åsa: Har du bestämt om du vill vara barnledig eller ej? =))
Amor vincit omnia

Har det bestämts hos vem träffen kommer vara? 

Ja, jag vill nog vara barnledig. Så om vi kan vara hos elin blir det bra :-)
Men jag har faktiskt en liten chockartad upplevelse här hemma. Min kära sambo sa igår åt mig att han tyckte jag skulle anordna en modell större träff här hemma då yran inte blev av. Och att vi skulle hyra lokalen och se till att ordna lite roligheter istället. Så man vet aldrig vad som händer. ;-) Är fortfarande djupt chockad för att veta vad jag ska säga och göra :)
Audiatur et altera pars
sa din gubbe detta? å herregud…var du såååååå snäll mot honom på alla hjärtans dag?

haha, nepp jag tror inte det. Men kanske kände han alla vibrationerna i luften. Han har varit oerhört snäll sista tiden. Börjar bli orolig att han hittat en ny. hihi
Audiatur et altera pars
hahaha….tror inte det….vem vill byta ut Åsa? tänk hur trist och lugnt livet skulle vara då`?

haha, just det jag är rädd för. att han tycker det börjar bli dags att få en kärring med lite struktur på sin tillvaro. ;-)
Men, men hinner jag få min träff så bidde jag ju glad. ;-)
Audiatur et altera pars
haha…bra åsa, tänk positivt! Men fy va trist han skulle ha det… struktur? vem behöver sånt ? e det sånt man äter till fisk?

haha
Audiatur et altera pars

Hoho nu är jag tillbaka efter ungefär en veckas ifokus-ledighet =)
Det går bra att vi är hemma hos oss. Ska vi bestämma det eller är det någon annan som har annat förslag?

hos er tycker jag är en väldigt bra ide :) då gäller det bara att hitta också ;)

Nu är det bara en vecka kvar =)
Vill bara påminna alla om att kolla skabb innan söndagen. Skulle det visa på tråkigheter så kan inte dessa illrar följa med hit.

vi var till veterinären o kollade såret på vincent, då kollade vi skabb samtidigt eftersom han har kliat rätt mycket. men det var inge sånt alls. jag blev så glad :) han håller väl på o byta till sommarpäls bara.

Nu är träffen över och vi hade så roligt =)
Det måste vi göra om snart igen eller vad säger ni som var där?!?! =)
Japp det var skittrevligt. =) Såg hela melodifestivalen oxå. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

vi vill se bilder! nästa gång ska ingen av våra skruttar bli sjuka.. 

Trist att jag inte kunde komma. Men det vart tyvärr så att jag var tvungen att ta mina mamma plikter på allvar ett tag här.
Audiatur et altera pars

hörru elin! när kommer bilderna då? 
#28 vi får se till att det blir igen snart, för vi missade ju med.

#29: Håller med dig.
Audiatur et altera pars