Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 194 ggr
Faxlin
0

Sjuk sajtvärd

Ja, det visste ni redan, att jag är sjuk. Fast denna gång är det mer än vanligt. Har frossa och mår pyton. Så ni har inte haft så mycket uppbackning av mig i dag. Ser att ni klarar er bra ändå visserligen. Men vill berätta varför jag inte är här. Alla som väntar på Elins artikel, den kommer. Ska försöka tvinga mig att sitta vid datorn i natt eller i morgon.Men samtidigt är det svårt att hålla sig borta från alla iFokus sajter. Är nog lite beroende.

Kram på er alla, ska försöka skärpa mig i morgon.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Visst är det beroendeframkallande. Men låt datorn vara inatt, annars kanske du blir ännu sjukare och inte kan vara med oss alls här. Sov gott, var rädd om dig.

PS/tänker inte gå ut och blåsa bort, det är nog närmare 20m/s i byarna. Huga /DS

Faxlin
0

Då känns det som om det är bäst att stanna inne. Själv har jag varit ute med vovvarna precis. Brrrr, inte varmt! Nu ska jag dricka varmchoklad och tyckasynd om mig själv. Och efter det orkar jag förhoppnigsvis fixa Elins artikel.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ronja
0

Det här är definitivt beroendeframkallande!! har försökt gå och lägga mig i två timmar nu…ska upp klockan 6 imorgonbitti och iväg och jobbaFundersam Så nu är det nog dags att gå och sova.. det borde du åsa också göra.. vila..så du blir frisk fort!! Krya på dig och sov så gott!!