Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 807 ggr
gulletussan
0

BRÅTTOM! Illervalp 2 mån omplacer...

Pga privata skäl, måste jag göra mig av med min älskade lilla illerhona, och det omgående. Hon är en alldeles underbar liten tomte på 2 mån, som redan går på lådan :) Det är fruktansvärt tugnt att behöva lämna bort min lilla solstråle, men jag måste tyvärr och det ganska snabbt. Hon finns i värmland…

Om det är någon som är intresserad så mejla mej gärna!

Linnepinnen_@hotmail.com

gulletussan
0

Observera att det är ett understreck efter linnepinnen…

UlrikaD
0

Om hon bara är 8 veckor gammal så bör du precis ha fått in henne innanför dörren i princip.

Har hon ingen uppfödare som tar tillbaka henne?

Loveferrets
0

Skulle precis fråga som Ulrika, finns det ingen uppfödare som kan ta tillbaka henne ?

HannaM
0

Vill någon i stockholmstrakten (eller ev. skara, skövde) ta henne kan jag troligen hjälpa till med transport, om ägaren kan tänka sig det såklart, och kan ta sig till min närhet i värmland.

UlrikaD
0

#4 Var i Värmland är du Hanna?

HannaM
0

Befinner mig i närheten av Säffle men beroende på hur flexibel säljaren är så kan jag plocka upp I karlstad eventuellt. Fast just nu är jag i Stockholm=p Men jag har planer på att ta mig till värmland så småningom och behöver iller hjälp så försöker jag pricka in det.

HannaM
0

Oh, kollade, iller och matte finns i Arvika, då är vi i samma område för jag är mellan Säffle och Arvika när jag befinner mig i värmland, det är inte långt bort alls. Ev. men det måste jag kolla med saker och ting såsom föräldrar och tåg så kan jag vara akuthem ett kortare tag.

UlrikaD
0

#7 Kolla gärna upp det, jag har kontakt med henne och ska få mer info ikväll. Verkar ganska bråttom.

HannaM
0

Det går några enstaka sista minuten som inte ruinerar mig, hittat ett imorgon än så länge. Har du bil gulletussan? För i så fall behöver ju inte jag ragga skjuts för att hämta illern. Är inte speciellt långt att köra. Uteburen står redo och klar på landet… Dock kan jag inte boka tåg än. Behöver nog veta om det blir eller inte innan jag betalar.

HannaM
0

Den lilla fröken kommer om inget går fel att komma hem till mig på fredag. Tanken är att hon ska flytta vidare, alltså att jag är akuthem tills rätt hem dyker upp.

Loveferrets
0

#10, Så bra att du kan ta dig an henne så länge, hoppas hon kommer till ett superbra hem sen..

UlrikaD
0

Hoppas på att allt ska fungera smärtfritt där, annars får tösen åka vidare hem till mig så länge.

meinthemirror
0

Jag bor snart i kil och är intresseras av lilltösen! har du henne kvar??

mvh: jessica