Min houdini!
Jag har byggt ett dörrstopp till altandörren för att kunna ha den öppen och illrarna inne i värmen. Igår jobbade Love hela dagen på att gräva sig ut ur tyget på dörrstoppet. Han grävde en hel dag utan att ge upp…igår kväll när vi satt ute och fikade på min grannes altan hörde vi ett dunk (min katt Iriz som hoppade över dörrstoppet) och precis efter ett BRAK! sen blev det tyst…Efter att ha levt med Love i över två år insåg jag att braket inte var ett bra ljud….När jag kom till min altan möttes jag av en mycket förvirrad Love som satt och funderade på vad han skulle göra på andra sidan altandörren…! Houdini blev förvisad in i närmaste sele och fick sedan vara ute med mig istället. Jag har insett att jag missat en liten detalj i dörrstoppet…när Iriz hoppade över så var det bara för Love att dra i tyget och välta hela träramen…nä, fram med det som fungerar..jag ska spärra träramen med dubbelhäftande kardborreband…det bästa som någonsin uppfunnits..

hihi det marks att det ar fran klarsferrets hihihihi bra jobbat love ;
matte behover jobba och tanka lite hihihih;
en liten hemlis till dig love, Jag Grostaquin har blivit Pappa i dag
tror att matte snart ska fixa till lite bilder att lagga ut pa hem sidan; sa snart hon hinner ; krama alla fran mig o ge matte en stor blot puss fran mig och en bamse kram till din matte fran min matte

Japp! Matte får inte sitta sysslolös på semestern! jag gav matte en stor blöt puss igår! Mitt i näsan..! det är min senaste specialte´!…Så hon har faktiskt förlåtit mig för att jag sabbade hennes illersäkerhet!
Grattis till valparna! Skicka hit dem så får farbror Love leka!/ kram Love
#2, Ha ha ha ha