Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 200 ggr
tutu_
0

Toa lådan

Heeej på er!

Min lilla kille, har från att vägra lådan helt plötsligt börjar gå på lådan 70% av gångerna. Jag förstår inte vad som hänt med min lilla kille. Nån som varit med om något liknande? Är både stolt och förvånad…

Gud så skönt =)   Glad

Faxlin
0

Jag förstår att du är stolt. Underbart när de ändrar sig åt det hållet ,-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

trots åldern…säger bara trots ålderna….hur gammal e han? Det drabbar nästan alla illrar, de blir precis som om de har glömt allt de lärt sig ;) men det går över….annars kan det vara så att han kanske e brunstig…då går de ofta utanför lådan för att markera

Faxlin
0

haha, men Sara han har börjat gå på lådan nu:-) Du läste nog bak och fram där. hihi

Audiatur et altera pars

Sara
0

# 2 Haha.. Ja det är ju underbart när illrarna hamnar i trotsåldern och bara mååååste BÖRJA gå på lådan. Flört

Sara

Faxlin
0

#4: haha, sådan trotts ålder kan alla illrar få komma in i tror jag. hihi

Audiatur et altera pars

tutu_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

10 månader, han är nyligen kastrerad det vart gjort i Onsdags (14e), jag fick honom i augusti, och han har sedan jag fick honom tills för ca 2veckor sedan inte gått på lådan av sig själv… Och nu är "mamma" jätte glad och jätte stolt, tycker Putte är så duktig :)

sarae
0

haha ja jag läste helt baklänges..hade lite svårt att fatta varför tutu var stolt över detta beteede….nog dags för mig att plocka ner skylten helt enkelt…var sjutton stänger jag av mina skrivrättogheter? hittar inte knappen!

tutu_
0

#7 Haha, jasså? Kankse ska koncentrera dig lite när du läser "sarae" Skrattande

sarae
0

ohyes!! läste bara låda och 70%..å trode jag hittat en själsfrände till mina pälsar så jag blev helt salig ;)

tutu_
0

Haha, mm, där ser man :P Låter lite kul de…

lolla87
0

hehe bobby går på låda 99,9 % av gångerna….. men han fick veta att det var FEL när han inte gick på lådan! så han är så duktig så!!!