avslutar mitt...
Jag tar och packar ihop mitt härifrån… inget man gör verkar bra och att jag är ärlig får jag skit för…
Tycker jag att nån gör nåt dumt säger jag det till dem inte till ALLA som känner för att läsa. Men är det så man vill bli behandlad så gör man så…
Så ha de bra och lycka till med livet och era illrar allihop! Jag är trött på att försvara mig överallt och när som hellst. Jag har haft djur i hela mitt liv, jag vet vad de behöver och hur de fungerar. Men somliga tror att jag inte vet ett skvatt eller förstår mindre än en 5 åring…
Jaa.. lycka till och ha de gött :)

hej då
hehe, delad glädje är dubbel glädje… :D
ömsesidigt :D
# 2 Det var rätt elakt skrivet tycker jag! I mitt tycke så sjönk du ganska lågt nu, inte för jag tror du bryr dig men jag brukar inte hålla käften stäng för det.
Man behöver inte tycka om någon eller hålla med om deras åsikter men man ska inte vara öppenbart elak för det! Har för mig att det kallas mobbning faktiskt..
Sara

#3 håller med där!
alla är olika och alla kan inte gilla varandra. men då ska man ox´å lämna varandra ifred!
Vet inte om ni förstod… jag påpekade ju bara att hon satt den under "delad glädje är dubbel glädje".
Menade faktiskt inte att vara elak…

Have a nice life….
# 5 Ok, då förstår jag. Tycker dock att det fortfarande är liiiiite elakt med kommentaren men inte lika illa. 
Sara