Lyra söker efter ett eget hem
Om ca 2 veckor söker lilla Lyra efter ett eget livslångt hem att få komma till.
Lyra är en pigg, glad och lättsam tös, vars största intresse för tillfället är att busa med syskonskaran samt slåss om min uppmärksamhet.
Lyras föräldrar Aylen & Àmor är två oerhört trevliga och sociala illrar, båda två mörkt viltfärgade med ungersk härkomst.
Mina valpar helbarfas från start och önskvärt är att de åtminstonne får smaska på en kycklingvinge eller två i det nya hemmet någon gång ibland.
Det är viktigt för mig att få god kontakt med nya hemmet och lära känna varandra innan valparna flyttar, för både köpare, min och främst valpens skull såklart.
Mer information ang. valpköp, min avel och bilder på föräldrar samt stamtavla finner ni på min hemsida [www.starshineferrets.se](Om ca 2 veckor söcker lilla Lyra efter ett eget livslångt hem att få komma till. Lyra är en pigg, glad och lättsam tös, vars största intresse för tillfället är att busa med syskonskaran samt slåss om min uppmärksamhet med densamma. Lyras mamma och pappa är två oerhört trevliga illrar, båda två mörkt viltfärgade med ungersk härkomst. Mina valpar helbarfas från start och önskvärt är att de åtminstonne får smaska på en kycklingvinge eller två i det nya hemmet någon gång ibland. Det är viktigt för mig att få god kontakt med nya hemmet och lära känna varandra innan valparna flyttar. Mer information ang. valpköp, min avel och bilder på föräldrar samt stamtavla finner ni på min hemsida www.starshineferrets.se Vid flytt är Lyra chippad, vaccinerad, besiktigad, försäkrad, har stamtavla och har ett välppaket med sig. Lyra och hela familjen finns i Skara. )
Vid flytt är Lyra chippad, vaccinerad, besiktigad, försäkrad, har stamtavla och har ett välfyllt valppaket med sig.
Lyra och hela familjen finns i Skara.
För intresse maila till sara@starshineferrets.se och berätta mer om dig själv.
Fler bilder finns i valpdagboken nedan
Sara

Skicka hiiiiiiiiiiiiiit! Lite moss, en kanin och en filt i en lada och sa via posten! Fungerar fin-fint ;) Eller sa flyttar jag hem till Sverige 
// Amanda

nej nej nej sara, såhär får du ju inte göra, du MÅSTE ju sätta en liten varning så man inte klickar på ditt inlägg… ynk, hon är helt bedårande!
Tillkommer ett hus på köpet så är det bara att lämna av sötrumpan hos mig direkt efter vaccinationen o chippningen:P

Hon hade flyttat hit för länge sen, om inte Sara hade varit så elak att hon skulle ha betalt för henne också. Hon är helt underbar!
Men jaha. Mån tro det, jag fick inte stjäla henne.. men nu är hon tillsalu! ;)
Hälsningar Malin
Åhh man blir ju inte alls kär, så underbart vacker hon är.
#1 Risken är att det går hål på kartongen om jag skickar med matlåda :D
#2 om ett hus följe rmed på köpet så lovar jag att vi kommer och flyttar in också :D
#3 EEEEVIL :P
#4 HAHAHA nån som e lite kinking? :P
#5 tack så mycket säger Lyra :D
Fina valpar du fick på dom Sara :)

oh vilken mörk och vacker tös. Det tog inte lång tid innan jag blev helt förälskad. Vet dock inte om det får plats fler illrar i vår lilla 2:a nu när de snart blir 4 :p