OT Pinsamt
Måste bara berätta vad som hände på veterinärkliniken idag när jag skulle ta bort Oscar.
Snuvig och med gråten i halsen kommer jag in och då är det folk i väntrummet. En liten flicka bara utropar -Å vad söta de är! flera gånger och jag bara vet att hon vill titta närmare på dem. Iaf så känner inte jag riktigt för att prata iller så jag tittar bara bort och väntar på min tur, halvhulkande.
Så är det min tur och eftersom personalen numera vet vem jag är så behöver jag inte säga nått (bra eftersom rösten inte skulle bära), utan de plockar bara fram journalen och tar betalt. Så ska jag skriva under kortbetalningskvittot och när jag lutar mig framåt så kommer världens störtflod med snor på en halv sekund.. Det bara rinner en lång sträng från näsan och kvittot blir såååå snorigt. Så upp med papper och torka, torka, torka.. Tjejen i kassan upprepade bara att det är ok.
Fy vad pinsamt jag tyckte det var! 

Sara
haha…äh! under de omständighetern tycker jag att du får lov att snora bäst sjutton du vill din stackare….
haha.. jo men det hade ju vart värre om du själv inte märkte det.. så hade det bara hängt där hehe
Håller helt med sarae tycker det är helt ok med tanke på vad du har behövt gå igenom deet senaste!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Men gumman det är klart det är helt okej. Tycker så synd om dig.
Skickar kramar i massor
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vilken tur att du ändå har humorn så du kan se det komiska i det hela.
Man måste även kunna skratta i sorgen.

Precis samma sak hände mig när jag var inne på akutbesök med min ena iller (som slutade i avlivning). Jag snorade som bara den och hade snytit upp alla papper jag hade inom räckhåll. Hade precis genomfört en ultraljudsundersökning varöfr jag haft alla händer upptagna med att hålla fast en sprattlig iller. Detta medans tårar och snor rann pga veterinärens tumörfynd. Så kom en annan veterinär in och skulle hälsa… jag hade precis snorat av det värsta…på ovansidan av handen…var annars. bara till att tvätta händerna innan jag kunde vara artig. Inte så lätt när det är svårt! :-(