lekträff på gotland?
Finns det någon som skulle vilja komma till gotland och leka lite med illrarna, så min iller får träffa några kompisar?
<3 ferrets is the life <3
Med risk att inge falska förhoppningar, så ska vi ner till ön 3 dagar i v.29 (mån-ons, åker hem med första båten på tors morgon) för att hämta en liten kompis till vår Bogey. Det kommer dock att bli 3 hektiska dagar där vi även ska klämma in lite gotländska släktingar.
Vi kommer i.a.f. att sova över på Vindelsbosgatan i Visby ifall du har vägarna förbi nån av kvällarna. Kan dock inte lova nått.
Oh önskar vi kunde följa med Bogey 
Bor i Fårösund. Har lite svårt att ta mig ner till Visby men hör av dig om du vill komma upp hit. Här finns fina parker att vara i.
// Carina 0709240489
1 # Ja, det blir lite tajt om ni ska hämta en iller och samtidigt träffa släktingar, men vi kankse kan ses nån annan dag.
3 # Det vore jätte kul, jag hör av mig så fort som möjligt, ska prata med sambon om vilken dag han kan köra till fårö, sen ska min iller hona ha tratten på sig från kastreringen i 5 dagar till så om 1 vecka eller 2 kankse vi kan komma upp :D
<3 ferrets is the life <3