Illersele
Hejsa!!
Vi söker ett sele och ett rullkoppel till våran hane…

Något fel på de selar och rullkoppel som finns ute på marknaden?

#0 ferret love säljer hemmagjorda selar som jag kan rekomendera, dock tror jag bara dom säljer på träffar och utställningar. men gå in på
och hör med dom =) annars har du ju hagen selar som går o hitta på nätbutiker =)
#2 Om dom har selar färdiga så brukar dom sälja :)
TS: Rullkoppel hittar du i istortsätt alla djurbutiker ;)
Hälsningar Malin

#3 hum, jag brukar alltid mer eller mindre klampa in hos sara med någon kaka, o peka o säga jag vill ha ;) den metoden funkar utmärkt kan jag säga :P hehe
#4 HAHAHA om du bara visste vilka konsekvenser det har för mig sedan när jag måste peta på hanna… hon bits ju :P men ja.. kakorna är helt klart värt det :P

#5 ojdå, kanske ska börja skicka kakor till Hanna ist ;) det är ju iaf rätt person att muta, att jag inte tänkt på det innan :P
#4 Bättre än min metod… Smuggla ner valpar i väskan påväg hem…
Jag förstår inte dock, jag ska ALLTID genom gå helkropps kontroll innan jag går ut genom dörren.. Ungefär som om Sara inte litar på mig..?
Där av är jag valplös efter detta besöket och Aylenlös efter förra.. Suck:(
Hälsningar Malin
#6 yes tror det skulle funka ännu bättre :D
#7 i got skills :D bara att gilla läget helt enkelt :D
God Damn it! Du är en slug tant!
Hälsningar Malin
#9 ibland så…bli inte lurad av rullatorn, syrgastuben och de cocacolabottnade glasögonen säger jag bara :P
Hahahahahahah!! :´D Snyft!
(ursäkta trådkapningen!)
Hälsningar Malin
Ja hanna gör ju grymt fina selar. Har äran att ha 2 st (eller ja det är ju illrarnas selar). Men Zeal måste ju ha ett sele och han ska inte behöva ärva någon av dem andras selar.
Får se om hanna har något på lager.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.