Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 991 ggr
JossanH
0

Bilder på Marcello

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite fler bilder på Marcello nu när han snart blir 10 veckor :)

Först på promenad i stans rabatter :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

Blir det minsta lilla läskiga ute så är det skönt att va i mattes knä..

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

iiiiiiiih, läskigt!

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

Blä! Vart har du haft dom där fingrarna!?

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

Det är så varmt att man måste flåsa lite extra när man busar!

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

Sötnöten

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

Ingen ser mig när jag gömt mig så här bra… hihi

Sajtvärd på Iller.ifokus

Musiken
0

Sa fin, sa fin!!

JossanH
0

Nu ska jag göra murähnan.. Grrrr

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

MEn jag kan va jäkligt söt också :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

Jag fick iaf ett byte till sist! YES!

#7 Tack, eller vad man säger.. ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

[jennyrapp]
0

Så söt han är!

Filippa-e
0

Såååååååå SÖT!! Skrattande En liten isbjörn med rubinögon!

Loveferrets
0

Men naw vilken goding han e, man vill ju bara hoppa in i skärmen o busa med honom, bild 6 var ju klockren, syns inte alllllllllllls ha ha ha ha..

UlrikaD
0

Carpet-shark!!Flört Älskar när mattorna har knölar under sig och man snubblar och slår halvt ihjäl sig.

Hur funkar det med de andra två nu?

JossanH
0

#14 hehe eller hur. HAn är en riktig muräna som sticker ut huvudet snabbt som tusan!
Nja, funkar o funkar..Obestämd
Skit och Marcello kommer kunna gå ihop. Marcello för spö men nu början han bli så pass stor att han kan försvara sig lite men han kissar eller bajsar tyvärr på sig när dom möts.. Och skriker i högan sky! Så jättemånga träffar har vi inte hunnit med ännu.
Kommer inte tvinga ihop MArcello och Pegasus. Pegasus hatar honom och eftersom han faller isär bit för bit så tänker jag inte tvinga in honom i en relation han inte vill ha. Så det är för Pegasus skull.

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

Tack alla förresten :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
0

#15 Tack för svaret, jag var lite nyfiken för min egen skull där hur du gjorde med Pegasus. Jag har ju själv två sjuklingar hemma och de bler märkbart stressade om de fick träffa valparna (nu bara Guinevere) så jag tvingar inte på dem henne heller. Hon får leka med de andra. Mina sjuklingar behöver mer lugn och ro än en valp.

Saga85
0
JossanH
0

#17 Ja, det värsta är ju att jag bara har galler som avspärrningar… På gott och ont. För jag vill att dom ska kunna "träffa" varandra om dom vill och manmärker att MArcello har blivit betydligt lugnare i deras sällskap än han var i början och går gärna fram till gallret när dom är det.. Det värsta är att PEgasus blir väldigt upprörd när han ser MArcello och min tysta surgubbe förvandlas till en väldigt argt poppande surgubbe ;)
Men eftersom man har kommit till det stadiet att man börjar fundera på hans sista dagar (phu, hoppas det dröjer) så har jag redan nu bestämt att MArcello ska få bo hos någon annan i 2-3 dagar innan så Pegasus får känna att han är herren i huset igen och så att man kan ägna extra mycket tid åt bara honom.
Det så man nästan önskar att någon drastiskt hände så att man kunde ta beslutet men nu är han med på promenad varje dag, är glad i maten och pigg trots att han förmodligen har allt en iller kan ha i form av insulinom, lymfom och binjuresjukdom plus sitt dåliga öga… Det är svårt.. :(

Sajtvärd på Iller.ifokus

Norrskenets
0

Naw mormors mini mink, så vacker:)

#2 hihi IGELKOTT Minken ANFALLER!!Flört

Uscha jag hoppas jag slipper uppleva canser och dö av ålder istället. tröstkramar från oss!

Primarosen
0

Hehe jag håller med #12 det ser ut som en liten söt isbjörn <3

JossanH
0

Idag har MArcello varit med mig till min kompis. Han busade och rotade fram allt damm i hela hennes lägenhet sen sov han i dammet under soffan ;) När jag skulle gå hem var han fortfarande däckad så han sov i sin lilla väska hela vägen hem. Smidig som få att ta med sig. Min kompis är helt störtförälskad i honom också ska nämnas :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

Enligt min våg så väger Marcello ca 825g och i morgon blir han 10 veckor :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Norrskenets
0

#22 hehe städhjälp är aldrig fel och med lite extra fluff så går det lite bättre;)