sir lancelott!!!
hej på er !!
jag har flyttat till västervik, jo…..först kom två lustiga figurer till mig och matte och så fick jag följa med dom hem ……
här hemma har jag två bröder en som heter Rickie ….jag tror de e han som bestämmer…..sen har vi arrak men han gillar inte mig ännu fast jag försökt charma honom……
hehe husse har jag redan lindat kring lilltån jag viftar bara på mina morrhår och tar några skutt så får jag precis som jag vill.
och de e ju bra…. fast den där arrak han blir nog en svår nöt men jag ger inte upp!! jag vet han gillar mig innerst inne för vem kan inte göra det ?
jag har nu varigt här i 3 dagar jag har redan hoppat ner i en balja med vatten fast huuuuu de var kallt tur den där nya matten kom med en fluffig handduk som jag kunde åla mig in i och det var skönt för jag sommnade gott där,. sedan har jag varigt på upptäckfärd i nya lyan inte som hemma men den duger och jag har hittat en hel låda med leksaker den e jätte stor större en mig ………..jag tog mig upp soffan och dök rakt ner och oj vad skoj …….
men det har varigt jobbigt oxå …jag har haft jätte mycket hemlängtan…………………….
…… mamma & matte ullrika & syrran & bus brorsan om ni läser det här ""love ya!!!!""
oj hjäsp………..vad trött jag e ….ska nog ta mig en tupplur nu
tazze kramar på er alla …..Sir Lancelott (von fluffrumpa)

Beeebis!!
Vi saknar dig jätte-massa-mycket härhemma!!
Syster hälsar att hon tycker det var jättetaskigt att du och brorsan fick ha sällskap av varandra till läskiga veterinären. Hon fick minsann åka själv idag. Ja, matte var ju med så klart, men det är ju inte samma sak som att ha med sig flera "fluffrumpor".
Grattis till ditt nya hem sir Lancelott,
Kan du inte skicka en bild på dig ? vill ju så gärna se 
Underbart att höra att det ändå går så bra! Är riktigt imponerad utav Rick Tick :D Pussa från mig!
Grattis till ett riktigt bra hem Lancelot!
Arrak spelar nog bara svår men han ger sig snart ;)
Paulina
Grattis till super fina Sir Lancelott
Roligt han fått det så bra!!