Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 616 ggr
becka89
0

Illerträff närheten av eskilstuna

Tänkte kolla om det finns lite iller intresserade som är sugna på att sätta ihop en träff någonstans i närheten av eskilstuna, Alltså kan tänka oss att åka någon timmes bil eller tåg färd för att träffa andra iller ägare och intresserade utan iller.

Någon som är intresserad????

Jag,min sambo, mercedez och Mr.frost kommer gärna isåfall=)

terkina
0

Vi bor ju inte så långt därifrån och oss har du ju träffat förut ;)

vore trevligt att dra ihop nåt när våran och grannens valp har landat lite i sina nya hem! Men hinner nån annan först så hakar vi gärna på.

Medarbetare på fengshui.ifokus

Hemsida: http://www.lillae.weebly.com

becka89
0

#1 nä det gör ni ju inte=) för oss hade det inte spelat någon roll vart det hade blivit bara det inte blir för många timmars bil eller tågfärd:P vad blev det för en valp nu då??=)

terkina
0

#2 Vi är lyckligt lottade som kommer få lägga vantarna på UlrikaD's Sir Galahad. (Och de som inte kallar honom Sir kommer får lära sig vad illerbett i tån heter! Tungan ute)

Men enligt säkra källor har han provat på både många människor och illerträffar redan, så det är nog inte alldeles för långt borta med en träff kan jag tänka! Cool

becka89
0

#3 åh han är ju en riktigt söt kille=)

Johan-Lindh
0

Självklart är jag intresserad vet ni några datum ännu?Johan

Mixxy
0

Jag har funderat lite över ställen man skulle kunna vara på. Jag kom fram till att Enköping är nog inte optimalt med tanke på att närmaste park ligger en bit ifrån tågstationen för dem som vill åka tag. Men då funderade jag på Västerås, där finns det ju en park precis rätt över gatan vid tågstationen, där skulle man ju kunna vara. Då blir nästa fråga när, nästa helg funkar nog inte så bra då det är raggarträff hela helgen. För en helg funkar väl ändå bäst? Men helgen 10-11 eller 16-17e skulle något av dem datumen funka?

Mixxy
0

Det slog mig förut vad otroligt vimsig jag är idag. Det ÄR ju faktiskt den 10-11 nästa helg ^^ Jag menade egetligen helgen 17-18 och 24-25. Är det något som passar bättre?

terkina
0

# 7 Men Sara! Det finns ju hela kyrkåsen i Enköping som ligger precis bredvid station, bara backen upp. Där finns hur mycket gräs som helst! ;)

becka89
0

Vi kan inte förren i slutet av månaden..

zickan
0

Hjälper en kompis med alla sina djur just nu. Men är jag fri från jobb och inte behöver fixa med dom så är jag på. Dock bara med 1-2 illrar. En är inte så snäll mot andra hanar och en liten madam vart bara skendräktig och just gått i brunst igen. Bör nog kastrera henne innan hon medföljer på någon träff XD

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mixxy
0

Det har du ju faktiskt rätt i Erika… Men Kyrkåsen den 24e juli, hur funkar det? I Enköping alltså :)

becka89
0

Vi vet inte förren senare ska få mina pengar till den 24:de men det är ju från försäkringskassan så det kan bli försenat med:S sen måste vi kolla om vi får tag på någon bil då det är mycket billigare än att åka tåg:P