Pyr badar balja :)

Hehe så söt! Roligt o se en iller som faktiskt gillar o ligga o bada
Ha ha första gången jag sett att illern verkligen gillar att ligga i badbaljan o riktigt njuta av de. härligt de såg ut, önskade jag oxå kunde sitta där i 
Men gud så sött :)
Skit gillade faktiskt att ta ett dopp när han var yngre och vi hade varit ute o gått. Då kunde han plumsa rakt ned i badbaljan och riktigt sjunka ned med magen samtidigt som han drack :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Måste vara generna efter Ida, som verkligen kunde njuta av att bada :)
Ida älskade verkligen att bara ligga på rygg och bara njuta av tyngdlösheten =)) Visserligen var det då i badkaret och i ganska varmt vatten ;)
#1 Så söt hon är, riktig go bit =) Är hon alltid så lungn och av kopplad eller var det pga av värmen?
Mollie brukar bara springa i baljan sen snabbt ut igen för att inte kunnda missa något bus haha.
Vi brukar ta fram baljan nu varje dag i och med att det är så himmla varmt.

#6 hihi Vattnet i baljan var ljummet och skönt ;) pyr var och simmade i sjön idag också :) jag satte henne vid strandkanten där vattnet började och hon hoppade i och började simma !! så jäkla söt :D
#7 hon är faktiskt jättelugn :) men det blir ju massa bus när hon vaknat såklart ;) Det verkar som om hon älskar att åka bil också. lägger sig alltid i mitt knä och myser tills vi är framme :)