Iller iFokus

Iller

Etikettkunskaps-trådar
Läst 1501 ggr
Primarosen
0

Piss-off !

Ni vet att det finns ett sånt spray till när katterna kissar utan för lådan?

Tror ni inte det hade fungerat på iller är det någon som har provat!?

Eller tror ni bara iller märker ett nytt revir ovanpå?

Tacksam för svar Glad

//Johan och sabina

[HannahoHenrik]
0

Jag har använt piss off till o från i omgångar men tycker itne det hjälper nåt alls faktiskt så nu använder jag bara en sån flaska men har blandat ihop vanlig rengörning i istället då piss off är ganska dyr

Blueshift
0

Så vitt jag vet är Piss Off bara ett luktborttagningsmedel och inte tänkt att avskräcka från nya missöden utanför lådan. För att ta bort kisslukt tycker jag att det fungerar riktigt bra och jag har använt det många gånger med framgång. Jag rengör först med något vanligt rengöringsmedel och använder sedan koncentrerad Piss Off i rätt riklig mängd som får ligga kvar ett bra tag. För nedkissade textilier kan man grovtvätta först, ha på Piss Off och köra i maskin vilket har fungerat väldigt bra för mig.

Zandra---83
0

Vitakraft har en cat-stop som är till för att katter inte ska göra saker på fel plats ex göra ifrån sej men också använda väggar som klöspelare m.m. Men vet ej hur det funkar på iller, har försökt använda det på den stora katten jag har som inte är 100% rumsren, men det hjälper inte ett dugg på henne. Men lill katten funkar det mer än väl. Men som sagt hur det funkar på iller vet jag inte.