Otroligt less! (Skabb)
Jag har behandlat illrarna TVÅ gånger mot öronskabb nu utan resultat!
Har mikroskop så jag kollar själv, fast man behöver ju knappt mikroskopet då man kan se dom med blotta ögat ändå! :S Usch!
Hur som helst, jag skyller då allt på medlet (Advocate), jag har ju städat/bytt illrarnas filtar/sängkläder/dammsugit soffa/rensat öronen noga efter behandling osv! Båda gångerna… Jordlådan har dom inte ens heller tillgång till nu eftersom jag nojjar att det ska finnas skabb i jorden.
Hittade ingenting på Curry, däremot på Totti. Vet. sa samma sak när jag var där sist o fick utskrivet, alltså Curry hade inget men Totti hade… Pyr vet jag inte eftersom jag inte kollat hennes (hon HATAR det verkligen) o hon fick inte följa med till vet då dom kollade då vi var där förrut.
Men skabben finns ju iaf och jag är, ursäkta, jäävligt less nu på att den vägrar utrotas… !
Hörde något om någon skabbmedel spruta… o att dom i samband med denna spruta brukar rengöra illerns öron… Är det något ni kan rekommendera? :/ Annars ska jag då kräva att få Stronghold den här gången… (fick ju inte det första gången, eller andra "Advocate är lika effektivt")…Pff…
Nu vill jag verkligen ha bort det… :(

Har aldrig testat någon spruta själv, men hört att det ska vara effektivt.
Annars tycker jag att du ska testa Stronghold istället, det är ju bevisat mer effektivt än de andra medlen som finns