Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 162 ggr
sarae
0

otacksamma odjur!

Tänkte jag skulle vara snäll å köra lite kul aktivering med pälsarna ikväll…så jag plockar fram en bunke å börjar springa mellan balkongen å badrummet för att fylla badkaret med snö…inte det lätaste när man har två fullblodsgalningar runt fötterna som inte vill annat än att smita in i badrummet, där det för övrigt e totalt iller förbud. Så jag sätter pojkaran i badkaret medans jag fortsätter fylla på. Sprang säkert en 15 vändor, förfrös både händer och fötter eftersom jag var tvungen att hoppa över en 90 cm plexiglas skiva ut i snön varje gång…detta samtidigt som jag pratade (flåsade?) i telefon. När jag väl var klar lekte odjuren i exat 14 sekunder..sen ville båda upp…inte en chans tänkte jag…nu skall ni leka i minst 5 minuter så att all min möda inte vart förgäves…vad gör de då? jo stitch hittar en flaska med lavendel och oliv tvål som han sätter igång och hångla upp medans rickie effektivt punkterar en uppblåsbar bad kudde på några sekunder….men leker de i snön? inte! de sitter i varsinn hörna där det inte finns nån snö…så jag förbarmade mig över dem å plockade ur dem ur det hemska badkaret. Upptäcker sen att båda dessutom har kissat i snön…jippi! så det var inte förgäves i alla fall…jag slapp ju torka kiss från golvet i alla fall..

skrellet
0

haha. that's nothing! tess bajsade i vårat badkar det lilla monstret! Ledsen

kitty
0

vill ha badkar!

Milton skulle älska det

gwen
0

*skrattar högt* Typiskt illrar

JossanH
0

haha, kan se mig det framför mig! hahaha

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

mmm…gisses va grinig jag blev…inget uppskattas ju ;)

Mr_twisted
0

Va ute me Ferdinand…… han va mer 30 centimeter under snön än ovan på…. Va inget kul…. för jag såg ju inget men han hade nog kul…

Faxlin
0

*Asg* Visst är de för underbara.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars