GLAD MIDSOMMAR
Ville bara önska er alla en glad och trevlig midsommar =)
Hoppas ni får en underbar dag och ett jätte fint väder. Här är det än så länge inte det bästa. Men det är nog på gång =).
Glad Midsommar! 
Detsamma:) Här i skåne gömmer solen sig mellan molnen men tittar fram imellan åt=)
Detsamma detsamma.
Nu ska jag ta och tvätta av potatisen inför midsommarlunchen.
Detsamma
Glad midsommar!
Sara
Glad midsommar, vi äter jordgubbar med grädde o gammeldags vaniljglass

Detsamma!

Hoppas alla fick en trevlig midsommar. jag och sambon åkte och åt kina, så det blev ingen tradionell midsommar friande som jag annars alltid haft =).
men idag kommer grillen fram.
Glad midsommar!
Började gårdagen med att sitta vid havet och käka grillat, hemmagjord potatissallad och vegansk jordgubbsgräddtårta. Ingen groddans, kransbindning eller stångfirande blev det dock.
_No way! Yes way!

Glad midsommar! Pälsangels firade med en ny grävlåda. Freija gjorde sitt bästa för att inte dela den med Love och Alice. Hon grävde med en tass och putte bort de andra med andra tassen. Love flyttade mest bara runt den och när Alice var färdig fanns all jord utanför lådan…Sen fick Freija för sig att samla på gäster. Tyvärr fick hennes favorit Micke inte plats i uteburen, han var för stor och det tog en minut innan vi fick loss honom ur Freijas stadiga grepp (det som är hennes släpper hon inte!) Matte firade med grannar och vänner, sill och grill!