Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 681 ggr
Rafflan
0

Hemsk djurffär :(

Var i Polen och tog en titt in en djuraffär, så klart vad man beredd på många djur i små burar, burarna var ca 50x35 och 40 höga, i en hade dem många råttor, i en massa möss och i en 2 chinchillorna, tyckte så hemskt synd om djuren, speciellt chinchillorna då det var så trångt och dem hade inget gömställe, men dem hade iaf rent botten material, mat och vatten, men sen buren bredvid chinchillorna hade en tunnel hängande rakt över med ett ingånghåll mitt i, vad tror ni tittar ut där ur? en ILLER! Inte jätte liten men inte hellet fullvuxen, men ändå, i en bur som är 50x35! Usch, tur iaf att den hade sin tunnel att gömma sig i :(

Sorgligt nog säljs den säkert till någon som håller den i en lika liten bur :(

eeeeeee
0

ja vet det är så hemskt när man åker till en del länder…när de gäller alla djurarter, kommer ihåg när jag bodde i usa och gick in i en djurbutik, där var en hundvalp som satt i en bur som nästan lika stor som den själv. det var så hemskt att se. ville köpa den för jag tyckte så synd om den, men fick inte ha hundar där jag bodde =(.

Rafflan
0

#1 jag var sugen på att köpa illern å plocka med den hem i handbagaget och sen sälja den till en vettig människa här hemma, tyvärr funkar det ju inte i praktiken :P

Loveferrets
0

Jag hade tagit med mig den hem, stackars iller o tanken på vart h*n kan hamna nånstans skrämmer vettet ur en. Usch.

Anothername
0

Tyvärr skulle det nog inte spela någon roll om man köpte hunden/iller eller något av dom andra djuren för d kommer snart en till stackars hund/iller och tar platsen för den andra.

TYVÄRR!!

Tycker det är riktigt hemskt :/

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé