Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 806 ggr
eeeeeee
0

Träff Norr Om Uppsala

Hej

Skriver ut här för att jag vill kolla om det finns något intresse om en träff. Jag funderar på att ha en illerträff hemma hos mig till sensommaren. jag har själv 3 illrar och sedan har jag några bekanta som kommer komma med sina. Några från Örebro och några runt trakterna där jag bor.

Jag kommer bjuda på laktos och glutenfritt fika ( då jag och min sambo är det) men om det önskas fika med laktos och gluten kommer jag självklart bjuda på det med! =)

Jag har illerhage om man vill ha sin vänner i det. själv så springer mina med "lina" om jag är själv ute och far på tomten. Vi har en ganska stor tomt så det finns gott om plats.

Ville som sagt kolla om det fanns något intresse för detta. för i så fall tänkte jag spika något konkret datum. annars blir det väl bara de jag känner riktigt bra som kommer med sina pälsar. men tänkte det kunde vara kul att träffa lite nytt folk. ( jag bits inte :P ) haha.

Bor i örbyhus, Tierps Kommun i fall någon vill kolla avstånd osv. Upptåget går hela vägen hit både från Gävle och Upp-Väsby. Och jag möter er självklart där!

Ni kan skicka PM eller skriva här. ville titta i tid om det ens fanns ett intresse :P

ska tillägga att jag även vid denna tidpunkt kommer ha en minigris hemma. ( min egna Rut som jag kommer hämta hem snart) men jag kommer självklart inte ha henne bland era pälsar.

det enda jag kräver är att ni kollar så era pälsar inte bär på skabb eller något annat som de kan föra över till de andras illrar.

Bogey
0

Hmm, 15-16 mil från Falun.

Tål att funderas på.

eeeeeee
0

#1 hehe blir en roadtrip =) och det tycker jag Glad

eeeeeee
0

putt

Sarah
0
Sniffit
0

Låter klart intressant.

eeeeeee
0

#4, #5 =D vad roligt =) kommer uppdatera med mer info sen när jag satt ett datum och så.

eeeeeee
0

putt

terkina
0

Vi är säkert intresserade bara det passar med datumet ;)

Medarbetare på fengshui.ifokus

Hemsida: http://www.lillae.weebly.com

Loveferrets
0

Men aaa ,vi vill oxå komma till dig !! Kanske få träffa lilla Rut ha ha ha…

eeeeeee
0

#9 det är bara att komma det =) ja lilla Rut….fast hon kommer få vara i sin hage då..min lilla griis =)

Loveferrets
0

"10, Ha ha ha,

Jag får kolla på kartan hur långt de e Flört

Johan-Lindh
0

Det låter kul,skrik till när du vet datum.mvh Johan