Norrskenets kull 7 veckor
En dag försent men har haft lite fullt upp men här kommer bilderna iaf. Kommer även 2st filmklipp på lite bus inom kort:)
Bilder och viktnoteringar i länken nedan.
Länk: http://www.freewebs.com/norrskenetsilleruppfodning/valpdagboken.htm
Så härligt söta.
Oj vad dom har växt nu! Stora som tusan ju!
Marcello är verkligen lik pappa på ena bilden, fast med en snyggare nos och inte lika konkav nosrygg ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ljusaste pastellen, Dennee försöker få igång halvbrorsan Rasmus men det går inte så bra. När hon väl upptäcker att hon är iaktagen så flyr hon från "brottsplatsen" illa kvickt! 
http://www.youtube.com/watch?v=Yt2_G7DhAWw
Leija och Melwin brottas men det blir Leija som får övertaget.
Några av valparna tror att jag är någon sorts klätter leksak

Putt

Skicka hit dem… de får bo här :D
golf.ifokus.se
"7, Haha ,så kul o få se
Och snart ska man försöka att åka därifrån med bara en med sig i transportburen ;) Kalle hade ett förslag om att han skulle få köpa en egen iller, en av pastelltöserna… Men jag tror inte det. Har redan förklarat för honom att om han köper en egen iller så övergår den automatiskt till mig om vi av någon anledning skulle flytta isär, och det vill inte han :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jossan, ta med en pastelltös till mig!!! :D:D
golf.ifokus.se
Söta barn! Underbara filmklipp!

#9 hehe ;)
#10 Det var bara en lyckoträff att jag hann filma Dennee med Rasmus:)
#11 hehe jamen tycker Kalle har en bra plan på gång, lite roligare med en helt egen iller;) Varför övergår tösen isåfall automatiskt till dig om ni skulle flytta isär?
#13 Tack Sara, både jag och Saga sträcker stolt på oss;) Hihi roligt att dom roade fler än mig!:)
#14 tsss, tror du JAG ska skiljas från en iller som levt ihop med mig och mina illrar? Absolut inte ;) Där går gränsen. Alla illrar som kommer innanför dessa dörrar följer med mig. Mina djur, jag betalar, jag rensar lådor, jag promenerar dom, men ibland hjälper förstås Kalle till med dom roliga sakerna :)
Och ja, filmen på Dennee är sjukt kul just för hon ser så skyldig ut :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

#15 Jaha då förstår jag, hade varit annat om han rensat lådor och skött dem lika mycket. Aja det är fortfarande två pastell töser som söker hem;)
hihi ja det var bara för glasklart hur hon reagerade ;D
Hur känns det nu? snart har ni er Marcello i er famn, ni kommer bli blixtförälskad i grabben..det är jag iaf, kommer sakna honom något oerhört :´)
#16 Har börjat inse att det börjar dra ihop sig! Känns underligt, lite läskigt (pga hur dom andra kommer reagera på honom) men mest känns det bara skitkul att bli med valpis igen! :D
Sajtvärd på Iller.ifokus