iller
Hejsan, jag är ny inom illrar, men läser allt jag kan få tag på och har pratat mycket med en kompis som haft iller i många många år, så nu känner jag att jag är redo att skaffa en själv, Finns det någon här inne som har en valp till salu ? så Skriiiv :D

Börja med att träffa lite illrar själv, det är väldigt speciella djur och alltför många omplaceras i tidig ålder för att ägarna inte har tiden och orken att uppfostra ne illervalp.

Var bor du? Jag tar emot besök av eventuella valpköpare just nu. Jag bor i Kävlinge i Skåne. Du är välkommen hit när du vill!
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
jag har som sagt en kompis som har iller, som jag är hos flera gånger i veckan, jag bor tyvärr i gbg!

Jag har faktiskt två trevliga köpare (eventuellt såklart) från Göteborg som kommer och hälsar på idag! Många från Göteborg som vill köpa iller i år!
Du vet ialla fall att jag har två av varje som inte är tingade än om du vill göra en skåneresa! 
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida