Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1037 ggr
Norrskenets
0

Iller flocken samlad - bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En lite rolig nyhet såhär på morgonen.

Saffi och Rasmus är accepterade av Saga nu och får vara med valparna utan att hon blir orolig.

Blev full i skratt av Rasmus ansikts uttryck, han ser helt plötsligt ut som om han vore jätte gammal och inte alls den busiga ungkarlen. Han förstod direkt att man måste vara försiktig med sådana små mini illrar.

Först ut, mörka pastell tösen. Om det är någon som rycker i socken eller byxorna så är det oftast denna lilla tös. lutar mer och mer att det blir hon som stannar. Inga tecken efter tomte halsen som sin mor som har en liten strimma.

Norrskenets
0

Rasmus: "Blundar jag så låter dom nog mig vara"

Norrskenets
0

Häng och kläng farbror

Norrskenets
0

Två mot en är fusk

Norrskenets
0

Så snäll så

Norrskenets
0

Valpen: "Busa med mig då, hallå där uppe!"

Norrskenets
0

Valpen: "Ser du mig nu då?"

Rasmus: "Trala lala la"

Norrskenets
0

Saga: "det var mig en stor valp"

Rasmus: "Jag är ju din valp, fast lite äldre än mina halvsyskon"

Norrskenets
0

Jahapp :P

Norrskenets
0

En riktig häng och kläng farbror

Norrskenets
0

Barnvakten och extra mamman Saffi dricker ihop med två av valparna

Norrskenets
0

Tillslut tyckte Rasmus att dom blev lite för klängiga, fungerade inte direkt att varken blunda eller ignorera dem. Men hit  kan dom inte komma

UlrikaD
0

Ser ju ut som hemma hos mig. Här är det Oliver och Nalle som är mest poppis att hänga i svansen.Flört Ja, och självklart moster Nolita då.

Rasmus ser ut som om han kan behöva en paus.Skrattande

Loveferrets
0

Urläckra bilder o stackars Rasmus ha ha ha

JossanH
0

#7 Två tjocka halsdukar :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sara
0

Sötnosar!

Sara

MiniSku-
0

Åh jag vill så gärna ha en valpis! Blir bara mer och mer sugen. Det som är synd är att jag har varken tid, råd eller plats för en till. Men annars stämmer allt in, haha =P

Nästa iller blir nog en valp iallafall, men det dröjer nog iallafall två år innan allt faller på plats så jag kan ha ännu en drygis som min Maya som nyligen fyllt 2 år men själv tror att hon fyllt två månader ^^

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

Saga85
0

Vill…peta…på…

Marreme
0

Vad sött Rasmus var med valparna.. Och vad stora och underbara dom har blivirt…=)

Norrskenets
0

#12 hehe ja grabbar verkar vara populärare att busa med:P Haha ja där behövde han verkligen det men nu är valphagen borttagen så nu om han vill vara ifred så får han hoppa upp på Atlas 40 buren.

#13 Tack, hehe ja man tycker lite synd om han men han är riktigt duktig med valparna. Såg han tvätta en valp för en stund sedan:)

#14 Haha varmt och skönt…eller inte;)

#15 Tack:)

#16 Synd, finns ju fortfarande två pastell töser som söker hem men det gäller såklart att man ska ha råd, tid och plats.

#17 Kom då hihi;D

#18 Ja han är helt underbar, trodde att han skulle fly fältet på en gång men han härdar ut för det mesta hihi;) Tack, dom är riktigt mysiga och mjuka småfluffiga:)

Loveferrets
0

Man kanske ska råna banken Skrattande

MiniSku-
0

#19 Åh det är en pastell tös som är min dröm iller, det har jag velat ha sen jag fick upp ögonen för iller, det vill säga när jag var 8 år. Men men, som sagt, jag har inte möjlighet nu =(

#20 Oj vad ofta man har tänkt den tanken. Haha =D

Loveferrets
0

#21, Eller hur ha ha

Norrskenets
0

#21 Vad synd, dom är helt underbara och små fluffiga. Du ska gör helt rätt, man ska inte skaffa sig en till om man inte har plats, tid eller råd m.m.

MiniSku-
0

#23 Haha nä, allt går ju liksom emot mig när det gäller den saken.. :( Men kanske nästa år, eller året efter det (om du skulle ha kullar då med vill säga)

Norrskenets
0

#24 Det vill inte som man vill ibland tyvärr :/ Får se när nästa kull blir, honan som stannar är blivande avelshonan och hon kommer få insatt suprelorin chipp medans jag söker en bra avelshane till henne och mig :) Men hoppas på att finna en bra avelshane om ca 2-3år:) Men såklart välkommen att höra av dig då om du skulle vilja ha en valp från mig:)

Satmaran
0

Ljuvliga bilder!

De är så mumsiga allihopa!!

Norrskenets
0

Tack så mycket Lillan:)