deprimerad/sjuk?
jag fick mina första illrar i lördags. har alltså haft dom 5 dagar. dom är väldigt slöa och vill sova nästan hela tiden. är det normalt eller kanske tecken på att dom är sjuka?
och sen har jag en annan fråga. när illrarna ska vaccineras brukar vetrinären kolla ifall dom är sjuka samtidigt, eller om det är något eller ger dom den bara vaccinet?
Är det valpar eller omplaceringar vi talar om? Hur gamla är dom?
Valpar sover ganska mycket men är väldigt aktiva när dom väl är vakna.
Innan en vaccination brukar dom väl mest bara kolla allmäntillståndet på illern, vill du att dom undersöker lite djupare så be om det när du beställer tid.
Sajtvärd på Iller.ifokus
det är två omplaceringar dom är nästan 2 år gamla..
okej toppen tack för ditt svar :)
Illrar som precis flyttat kan ju vara lite slöa i början innan dom fått ställt om sig helt till sitt nya hem. När jag har tagit omplaceringar så tycker jag det ibland tar nästan 2 veckor innan dom börjat känna sig mer som hemma..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Min 1 åriga iller som jag fick hem för ca 3 veckor sen var jätte seg och trött i början men 1 vecka efter var hon jätte pigg och glad sen 1 vecka efter det alltså v.23 så sjuknade hon in i livmodersinflammation så hon äter antibiotika.
Men dina illrar är nog bara trötta pga den nya miljön 
Lycka till med illrarna !!
<3 ferrets is the life <3

#4 Men du har väl ägt din tjej längre än 3 veckor?
tack för alla svar :) vad bra då slipper jag oroa mig för att dom kanske kan vara sjuka :)