Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1603 ggr
fridajag
0

Omplacering av söt illerkille

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har tänkt och tänkt. Men kommit fram till att en omplacering av min lilla ögonsten är nödvändig.

Han är världens gulligaste, Alfons

Går på Lådan som han ska.

Är vaccinerad, chipmärkt, kastrerad och har stamtavla.

Älskar gömma strumpor och andra saker.

Är väldigt lugn och mysig, älskar att bli kliad bakom örat.

Är född maj-05

Anledningen till att jag ska omplacera honom är pg.a. av brist på plats, pengar och tid. Jag är student, bor på liten yta och jag känner att han kan få det bättre någon annan stans.

Någon som skulle vilja ta sig an honom?

Han behöver mycket kärlek. Han kan dock vara själv ganska mycket, men en illerkompis är uppskattat. (Som han leker med ibland, för han gillar vara själv också..)

Hör av er.

mvh Frida, Malmö

gwen
0

Vad fin han var! Söker själv en omplacering som sällskap till min gamla 6-åriga tjej, men jag vill tyvätt ha en äldre iller. Tyvärr får jag väl säga, för din kille såg riktigt fin ut! Lycka till!!!

fridajag
0

tack..synd.. lycka tlll själv.

Sinja
0

han är lika gammal som mina :). Har du fler bilder på han?

Alwyn
0

Mwwwaaaaah! Vill ha vill ha! Fanken att han inte e rumsren! Tindra e åxå albino

Alwyn
0

Eller e han det? Du skrev väl sist att det va si och så m det?

Robinsnel
0

#4 i annonsen står det ju att han går på lådan som han ska…

skrellet
0

söt :D

fridajag
0

han är rumsren!

vem har sagt att han inte är det?

fridajag
0

jag skrev  i min förra annons att oliver inte var rumsren. :)(det är min andra iller.)

nisse
0

nisse är ensam här hemma men är dock inte den som vill ha sälskap jämt. men så är det väldigt långt till malmö. :-(  annas hade det varit ett bra hem här, nu när vi flyttar ut i huset så har vi ju en massa plats.

är han "bit fri" och klara han av barn?

Faxlin
0

Hoppas du hittar ett bra hem åt honom.

Cave quid dicis, quando, et cui