Omplaceringskoordinator STIF
Hej!
Vi, Elin och Robin är nu nya omplaceringskoordinatorer för STIF, Svenska Tamiller Föreningen, efter att Johanna valt att inte fortsätta.
Vi är glada att vi fått förtroendet och ska göra ett så bra jobb vi kan med de illrar vi kommer i kontakt med.
Vill du ha en omplacering eller har en iller att omplacera så får du gärna höra av dig till oss.
Elin: 070-86 17 668
Robin: 073-5215770
Hem: 0150-516 94
Mail: eskoesko@hotmail.com alt. robinblaj@hotmail.com
åh, vad kul för er! Allt kommer nog gå jättebra!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Åh va kul! det kommer ni fixa kalas! Tänkte jag skulle maila över kontrakten jag sitter på om ni vill ha..men jag måste få datorn att samartbeta först! Sen hoppas jag på att vi kanske kan samarbeta mellan föreningarna i framtiden!

#2 Givetvis det kommer bli kanonbra!

Grymt bra detta tror jag ;)
Då kanske vi kan få en liten artikel från Elin och Robin och ha här inne så det är lätt och hitta till STIFS omplaceringskordinatorer. Då har vi både skills och STIF, då saknar vi bara Illervänner.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Det kan vi ordna… pm'ar..

Jag har Pm:at dig nu Robin :o)

Grattis Robin & Elin.
Det kommer ni fixa galant. Ett mycket bra val !

Ohh, vad bra. Nu har vi aktiva representaten från alla föreningarnas omplaceringskordinatorer.
Super bra att ni ställer upp.
Artikel är det också jättebra att vi får in. Dessa kan även de som inte är medlemmar läsa så då kanske de kan ramla över ett bättre sätt att omplacera sina pälsar på än blocket.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars