Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1250 ggr
Satmaran
0

2 söta flickor kvar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är alla valpar tingade utom 2 underbara flickor. En av dem är mörkare och en liten hoppetossa ;) Den andra är större och ljusare än sin syster och lite lugnare i sinnet :)

Om någon skulle vara intresserad, så kan ni maila mig la-ida-loca@hotmail.com

Vi bor i Malmö

Satmaran
0

Idag var det äntligen fint väder, så tjejerna fick komma ut och sniffa i gräset. Det var uppskattat, men matte var nog tryggast ändå, för de ville helst klättra på mig, i synnerhet killarna vill vara i famnen ;) Tjejer är ju som bekant lite tuffare än grabbarna ;)

Här kommer brudarna igen.

Satmaran
0

Här är de i transporten med "Bamse" och "Bruce".

Aviendha
0

Det borde vara olagligt att lägga ut ulliga, gulliga illervalpar på gräs och fota - och sedan tortera folk genom att posta det på forum! FörvånadFlört

blackmoment
0

åhhh pluttisarna ! :D:D

Primarosen
0

Aww dom är så söta! Längtar tills vår lilla sötnos kommer hemSkrattande

Loveferrets
0

Så söta, tiden går så fort, tyckte inte det var längesen de tittade ut Skrattande

illeren
0

Hej, ååååh va söta dom är. Är det så att de behöver ett hem eller så? Jag är nämligen interesserad av iller. Har en iller Tubbe som är 5 år nu till sommaren. Han har haft en kompis, men som tyvärr gick bort för ca. 1 år sen.

// M

Satmaran
0

#3 Visst är jag förskräcklig =)) Medvetet sadistisk, jag vet ju att just ulliga gullingar i gräset är extra plågsamt att se =))

#4 o 5  Nu är det inte långt kvar!!!!

#7 Jag har svarat på ditt mail. Men du får fråga Tubbe om han verkligen skulle gilla så livligt lammkött ;) Han är ju allt, lite till åren kommen ;)

Aviendha
0

#8 Helt och hållet! Skrattande

Satmaran
0

Pyr, Skrållan och Mollie/y

JossanH
0

Sötaste åldern ju!

Sajtvärd på Iller.ifokus

blackmoment
0

#10  åhh :D vilken är pyr? :) den ljusaste?

Satmaran
0

#12 Känner du inte igen din egen tös ;)

Pyr är tösen längst upp i bild :) Skrållan till vänster och Molliey till höger.

Primarosen
0

Jag vill bara hämta hem Mollie nu, jag kan inte sluta och kolla på bilderna vi tog när vi var hemma hos dig. Hon är så söt som en liten ängel. Längtar stort tills det är dags att få hem henneSkrattande

blackmoment
0

#13 hihi jo!, men jag blev förvirrad, trodde du skrev namnet i ordning. men jag ville få det till att pyr va längst upp dvs i mitten :D

men då haed jag iaf rätt ;)

Jag ser att det är hon genom att hon har en liten prick på var sida där ovanför nosen typ och att hon har en liten cirkelgrej på huvudet som är lite mörkare :D

Satmaran
0

Kan med glädje meddela att en av flickorna ska bli Kirunabo =))

Efter mycket trixande ser det ut som att vi kan klara att få ihop den långa transportsträckan, så att tösen får komma upp till de goa norrlänningarna :)

Den mörkare av flickorna är alltså tingad nu. Det är så skönt när man vet att alla får det bästa av illervärldar :)

Nu är det bara ett flickebarn kvar som ska hitta rätt.

Filippa-e
0

#16 Kiruna! Då kanske jag träffar på dem ute en dag (i höst när jag kommer tillbaka) har aldrig sett iller här förr. Har ägarna medlemsnamn på iFokus?