Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1503 ggr
UlrikaD
0

Ny säng

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min sjuka kille Lurvas sover väldigt mycket nuförtiden. Därmellan är han precis som vanligt men…oj vad han sover.

Har sett en säng som färgmatchar honom perfekt och idag köpte jag den. Det roliga är att det är just han som sover i den så den verkar vara populär iallafall.Skrattande

Loveferrets
0

O en sån säng köpte jag oxå för ett tag sen.

Lurvas förstod precis att det var hans Glad

UlrikaD
0

Ja, verkligen. Sen gillade jag att den matchade hans färg precis. Tror inte han har någonting emot att låna ut den till sina kompisar förstås.Flört

Aviendha
0

Åh, den såg mysig och härlig ut! Undrar bara när jag ska få en egen storleksanpassad puff :P

UlrikaD
0

#3 När din husse köper en åt dig.Flört

Sara
0

Mmm, gottegrisen!

Sara

Aviendha
0

#4 Nääver med andra ord! Jag stod och gnydde vid en stor liggkudde, kanske för hund dock, men han tyckte inte att det var lämpligt :P

UlrikaD
0

#6 Då får du ta saken i egen tass helt enkelt.Skrattande

Loveferrets
0

#2, Tja men dom får bara låna he he.Tror oxå han hade samma tanke eftersom det just var han som bestämde sig för den he he.

[HannahoHenrik]
0

Oh 2 såna har jag också fast i mörk brun, de är super populära bladn illrarna. Funderar nästan påa tt köpa en sån för stora hundar till mig, har hänt att jag somnat på illrarnas och den är ju fruktansvärt skön.

[HannahoHenrik]
0

Lurvas matchar verkligen i färgerna, smälter in otrolgit gött!

Svartasilverskon
0

vart köpte du den sängen nånstans? :)

Loveferrets
0

Jag köpte min på öb o kostade då 99 kr he he.

UlrikaD
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Samma säng, min är också från ÖB.

Dock var den stulen idag.

Ailurofil
0

Så mysigt!!! :D Undra om man skulle våga sig på en sån säng eller om den skulle bli slaktad hos oss? =)

Sara
0

Såg nått liknande fast i barnstorlek i Amelias (tror jag) gravidtidning. Har för mig att den gick på en tusenlapp ungefär.

Och nej, jag är inte gravid, kollade i den bara för skojs skull när jag besökte en kompis på hennes jobb. Skrattande

Sara

Punkten
0

Vi har en liknande men Captain Morgan föredrar att vända den upp och ner och sova på halkisarna på undersidan Tungan ute