Lillans valpar
Hej, det hade varit skoj och ha kontakt med dom som har köpt Mollies syskon den 25/5 av Lillan i malmö.
Själv har vi en tös här hemma som heter Mollie
Det hade varit roligt och berätta likheter och blandat och sen så kanske även alla syskonen kan träffas någon gång och se hur alla mår och prata och ha det trevligt.
Med vänliga hälsningar
Sabina & Johan
Jag har köpt lilla Ida av Lillan. :)
Ok, håller du inte med att det hade varit kul och ha kontakt med Idas syskon?
Jo, det hade varit superkul. :) Kanske klurigt att träffas i verkliga livet då två av syskonen bor i Norrbotten, men över internet så! :)
Just nu ligger hon och sover medan jag passar på att vädra. :)
Ja, mollie och jag har busat för fullt så hon drog till några sladdar och bäddade med alla sina små gosedjur och nu ligger hon och sover under soffan
Så man får passa på och laga mat nu medans hon sover.
Vi vädrar också varje dag pga lukten och för att hon ska lära sig att inte vara rädd för ljud, hehe
Haha! Ida brukar också sova under soffan. :) Hon gömmer all sin mat i ett visst hörn under soffan, och så sover hon där bredvid.
Vissa säger att alla illrar spiller ut sin mat och allt det där. Men mollie har all sin mat i skålen det kan hända när hon tuggar så kommer några matbitar utanför men hon städar alltid upp det när hon hör att något ramlar på marken

Jag har ju Pyr från lillan :D