Vi blir med iller!
På onsdag åker min man ner till Hässleholm för att hämta våran "lilla" pojke, han är drygt ett år och är en liten knubbis :D
*LÄNGTAR*

Grattis 
Har ni bild på pälskorven?

Grattis vad roligt för er. Ser fram emot massor med info sedan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tackar tackar 
Det känns bra att vara till baka igen, jag är sedan tidigare ägare till "Lily och Daisy" (det borde ringa en klocka hos ÅsaF då
)
Ja dom fins oxå med här på iller.ifokus men går numer under namnet av Molly och Daisy.
Jag har 2 bilder på den lilla korven som jag har fått av hans nuvarande ägare, han heter för tillfälet Kato men det ska jag byta.
Grattis till sötnosen
Grattis till knubbis =)
Tack, imorgon åker min man och hämtar honom, så jag får träffa knubbisen imorgon kväll redan :D

#3: Är rädd för att klockan är sönder här. ;-) Du får nog ge mig en liten större hint. ;-)
Audiatur et altera pars

Åsa: illrarna som Bnoffan har.

#9: Ja, men så pass mycket vet jag. Men jag undrar nog om det inte är mer jag borde veta än vad jag vet att jag vet :-)
Audiatur et altera pars

Va roligt för er med en ny liten kille! Har ni bestämt något nytt namn?

Grattis till sötnosen! Men jag blev ju naturligtvis nyfiken och undrar varför Molly och Daisy inte bor hos dig längre. Hoppas det är ok att jag frågar.

Jag kanske ska påpeka att Det är Zudine som var Molly och Daisys första ägare! Så att ingen får för sig att det var hon som släppte ut dem i skogen..

Nej, det trodde jag inte iallafall.
bnoffan: tack så mycket för att du klar gjorde det 
rikki: det är klart att man får fråga, dom kunde inte bo kvar hos mig pga något fenomen som verkar bli allt vanligare i sthlm iaf, hyresvärden klagade på lukten, och dom vi bodde hos också då jag var inneboende.
Men nu när jag har eget var det dags för lite sällskap, jag ville ju aldrig göra mig av med "Lily" och Daisy. Men jag är glad över att dom har hittat en ny snäll matte nu iaf :D
Vad det gäller namn på våran nya kille så har vi inte bestämt oss ännu, vi funderar dock på Pegasus kanske. Men ni får gärna komma med förslag om ni har lust 
Nu ska jag dra mig, ska träffa bebisen om drygt 1 timme, *spännande*

Nero 
Jag är helt såld på namnet. Fråga mig inte varför ,D
Åh va roligt! Hoppas att han är en snäll liten kille nu. Lycka till!
jag gillar ju elvis..m,en det ska g'rna vara på en mörk viltfärgad

Men vi har ju Elin här inne som har en Elvis iller redan. Blir sååå bökigt med illrar med samma namn :-)
Tänk på mig som redan är förvirrad. hihi
Audiatur et altera pars

hon får kallas dublett-elin från nu då. 
JossanH har ju redan en Pegasus.
Tänker på ÅsaF ;-)

#20:
Hade missat Pegasus förslaget där. Sorry.
#19: Men ni ägare är en helt annan sak liksom. er kommer jag inte ihåg namnet på i alla fall. hihi
Alla heter oftast: Tritons matte, Melwins matte, Woodos husse och sådant. hihi
Jaja, det är inte lätt med en förvirrad Sajtvärd. Hoppas ni vänjer er. ;-)
Audiatur et altera pars
hur går det med den nya pälsbollen?
Igor… mmm so nice… Igor känns så iller bara…
Jo det går väl bra med honom, han är super duktigt på att gå på lådan hela tiden. Men han bits en jävla massa hela tiden. Först ställer han sig på bakbenen mot våra ben och verkar vilja komma upp, så e han uppe nån knapp sekund å så vill han hugga på en gång och fräser. 
#23 Igor! det namnet älskar jag….så det ska jag verkligen a i åtanke när vi väljer namn, det är super svårt att välja ju. Har bara haft flickor annars…
ja, jag har ju en Pegasus!
Sajtvärd på Iller.ifokus
oj. verkar ett litet företag ni har framför er med att få honom bitfri o lite mer social då… Lycka till!
JA! Igor och så ska ni ha en sån där liten slängkappa! Kanske en liten kista som sovställe. 
Sara